Turizamka / Kako uspjeti kao poduzetnik u hrvatskom turizmu? Evo vam odgovor

Image
Foto: CMS

Mnogi ljudi se žele upustiti u turističke djelatnosti, no ne znaju kako. Jako je teško nabaviti istu količinu štakora kao i restorani koji se bave skupljanjem gamadi već godinama. Kako privući mušteriju? Kako zaraditi za privatni avion? Kako lako i efektivno biti zatvoren radi sanitarne inspekcije? Ne brinite, donosimo vam odgovor na sva vaša pitanja. Samo kliknite SLJEDEĆA i saznajte.

8.7.2019.
14:00
CMS
VOYO logo

Cijene

Ovako, ako želiš uspjeti u turističkom ogranku hrvatskog ekonomskog sustava moraš pratiti ovaj recept:


1. Stavi relativno normalne cijene koje će ljudi sretno platiti 
2. Zaradio si dosta novaca, no kako ćeš zaraditi za petu nekretninu? 
3. Aha, pa mogu samo dignuti cijene tako da mi komad pizze košta 70 kuna, koji sam ja genije
4. Da... sada samo čekamo turiste da nalete i pokupe pa ću konačno moći kupiti privatni avion
5. Čekaj malo, uz to bi mogao i spustiti kvalitetu usluge i namirnica, pa i na tome uštedjeti
6. Ja sam doslovno genije
7. Čekaj, zašto turisti ne dolaze
8. Ali platio sam 200.000€ da povećam kapacitet
9. Alo, John! John! Du ju wont pizza kat 60 kunas onli for ju? 
10. Kako ću sad otplatiti ratu kredita? 
11. Ubit ću onoga tko je kriv za ovo.... samo 'ko je kriv... ček...
12. Ja nisam... vjerojatno je vlada kriva.... da.... vlada
13. ???
14. Prosvjed

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Tako se uspijeva što se tiče cijena, a sada ajmo preći na ostatak.

via GIPHY

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pedaline

Pa koje mjesto na moru nema pedaline? Pedaline su upravo ono za što su turisti prešli 7000 kilometara. Ne za nekakav zabavan sadržaj koji nije iz 19. stoljeća. Došli su radi pedalina. Tako je. Sljedeće godine ću isto imati pedaline. Samo će ih biti više. Bit će upitne kvalitete i propuštati vodu, ali turisti će go*no kupit. Turisti su glupi. Čekaj, gdje je John? Alo, John... pedalina for ju onli 170 kunas??? Nećeš? Prokleti Britanci...

via GIPHY

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Higijena

Jednostavno ne možeš imati pečenjaru ili pekaru u kojoj nema toliko štakora da su ostvarili malu monarhiju u instalacijama, onda imali revoluciju, srušili je i proglasili demokratsku republiku iza hladnjaka. Ako nemate ogroman roj muha koji će goste vaše ustanove udarati po čelu dok probavaju pojesti svoju juhu, onda jednostavno nećete uspjeti na tržištu. Žao nam je. Po mogućnosti da je sve masno i puno nekakve kaljuže za koju bi trebalo pozvati međunarodne institute da se identificira taj sasvim novi hibrid gljivica, bakterija i isplakanih suza turista koji su se nadali imati ugodan praznik s obitelji.

via GIPHY

Svake godine isto

Svake godine MORA biti isto. Nedajbože da promijenimo izbor tako da se ljudi imaju za što vraćati iz godine u godinu. Turisti vole stvari koje su im poznate. Ako im promijenimo kvalitetu i količinu sadržaja, neće htjeti dolaziti i neće zvati svoje prijatelje da dođu. Svima je poznato da su turisticus vulgaris životinja koja se iznimno straši naglih promjena. Ako vide da je ove godine zipline umjesto pedaline, samo će vrisnuti i potrčati nazad u rupu u kruzeru. Promjene se trebaju događati jako sporo. Svaka promjena, ako je ikako moguće, treba trajati desetljećima.

via GIPHY

Istraživanje tržišta

Urban exploring? Štatjeto, jel to ono jelo s njokama? Istraživanje urušenih zgrada? Ko će ti to majke ti plaćat da hoda po napuštenim zgradama bogati. Ne vjerujem ti ja da je to popularno uopće. ŠTA? Ljudi dolaze kampirat? Šta neće apartmane? Ne kužim. Ljudi će doć must krave? Jes bogati. Je... je... još ćeš mi reć da ljudi idu gledat lasere neke po zgradama ili da hodaju po tunelima namjerno. Ma daj... trebaju ti samo pedaline. Nemoj kvariti što nije pokvareno.

via GIPHY

Usluga

Slušajte mene sad, meni je 2 od 8 restorana uspjelo (relativno), tako da znam o čemu pričam. Kad vam gost dođe, obavezno ga poslat' u pi*ku materinu čim sjedne za stol. Onda, nemojte se pojavljivati 20 minuta. TAMAN kad misle izaći, donesite im jelovnik koji po svim propisima vođenja restorana mora biti ljepljiv i nepregledan. Po mogućnosti da su nazivi užasno prevedeni tako nemaju pojma o čemu se radi. Nakon što naruče, nestanite na jedno sat vremena i donesite im hranu koja izgleda kao da je napravljena od životinja koje ste po putu na posao pregazili autom. Nakon što to pojedu, naplatite im 678 kuna. John će se vratiti. John je glup. 

via GIPHY

Izgled zgrada

Hej, nema veze što vam se hotel/restoran/kafić nalazi unutar povijesne jezgre grada koja je starija od kralja Zvone, vaša ustanova mora biti što plastičnija i blještavija. Svi znaju da se turisticus vulgaris lako omami blještavim svjetlima i glasnim zvukovima. Ispred ustanove stavite ilegalni štekat koji ulazi u tuđe dvorište na kojem su najjeftinije plastične stolice koje ste mogli naći na pazaru. Sve mora biti bijelo. SVE. MORA. BITI. BIJELO. Ostale boje ne postoje. 

via GIPHY

Apartmani

Što kažete? Airbnb? Ma ne. Zašto bi ljudi išli kod nepoznatih ljudi i platili 100 kuna večer kada mogu platiti meni za krevet u mračnom podrumu 300 kuna? To su gluposti. Što kažeš? Večer u hotelu košta 250 kuna? Da, ali u njima nema taj komfor koji ti pružaju podrumske gljivice i trčkaranje štakora. Uf... ove godine mi ne ide baš nešto što se tiče iznajmljivanja apartmana. Izgleda da ću morati povećati kapacitete. Najbolje da izgradim još jedan apartman s privatnom plažom usred nacionalnog parka. Tako ću više zaraditi.

via GIPHY

Plaćanje radnika

Odaberite što vam više ima smisla:


1. Plaćanje radnika uredno i pošteno tako da se vraća kod vas svake godine i da posao odrađuje sa smješkom na licu jer su zadovoljni sa plaćom i uvjetima

2. Radniku daš nevjerojatno malu plaću koju mu isplatiš prekasno i još se ljutiš na njega kada pita kad će. Tada mu daš otkaz i onda tražiš drugog radnika. Nakon nekoliko izmjena radnika više nitko ne dolazi raditi kod vas. Tada molite Vladu da u državu pusti radnu snagu koju možete plaćati u lipama. 

Ako ste odabrali broj 2. - ČESTITAMO, vi ste na pravom putu da postanete pravi poduzetnik u Hrvatskoj. Naučili smo vas sve što smo mogli. Ostatak ostaje na vama.

via GIPHY

KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo