Porast prodaje gotove smrznute pizze zamijećen je još krajem prošle godine. Već tada je, na samome početku pandemije, kada su se mnoga kućanstva suočila s mogućnošću nestašice hrane, a lokalni se restorani ubrzano zatvarali, hrana poput smrznute pizze postala iznimno popularna.
Industrija smrznute hrane doseći će novi rekord kada je posrijedi prodaja smrznutih pizza u 2020. godini.
Primjerice, u Njemačkoj je prije 30 godina prosječan stanovnik te zemlje godišnje konzumirao samo tri smrznute pizze, a u 2020. bi se taj broj mogao povećati na prosječno 13, podaci su njemačke Industrijske udruge za smrznutu hranu.
“Potrošači kupuju smrznutu hranu za neposrednu potrošnju, ali i za zalihe”, kažu iz udruge.
Iz BFFF-a (Britanske federacije za smrznutu hranu) kažu da je gotova smrznuta pizza jedna od namirnica koja je među britanskim kupcima i prije izbijanja pandemije bilježila porast potražnje.
I iz američke tvornice i lanca pizzerija “Home Run Inn” iz Chicaga kažu da ih je iznenadila nagla potražnja za njihovim smrznutim proizvodima na početku pandemije, piše Chicago Tribune.
No, nutricionisti i liječnici u stručnome časopisu Diabetes Guide upozoravaju da bi pri kupnji gotove smrznute pizze na umu trebalo imati da jedan takav proizvod često sadrži više od pet grama soli, što ima negativan učinak na zdravlje osoba s povišenim krvnim tlakom, a i onih koje boluju od drugih stanja koja zahtijevaju prehranu s niskim udjelom natrija.