Gaćice koje spašavaju žene od neugodnih tangi

Britanski Marks&Spencer pohvalio se kako je prodaja njihovog donjeg rublja u godinu dana porasla za 64 posto. I to zahvaljujući gaćicama tzv.

14.7.2011.
15:01
VOYO logo

'Bum' se dogodio prije tri mjeseca, kad je prodano 500 tisuća komada, nakon što je u dućanima ponuđeno pakiranje od tri komada po 10 funti (85 kn).

Kako saznajemo iz M&S dućana u Hrvatskoj, i Hrvatice su lude za tim gaćicama, a pakiranje od pet komada košta 120 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nesumnjivo je prodaji donjeg rublja ovoga brenda pomoglo i angažiranje Ane Beatriz Barros, bivšeg modela Victoria's Secreta, u prošlogodišnjoj reklamnoj kampanji.

Donje rublje brazilskog kroja udobnije je od tangi, a dizajnirano je tako da ne stvara nepoželjne crte ispod ljetnih haljinica ili hlača. Osim toga, rezane su tako da noge u njima izgledaju dulje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako objašnjava Soozie Jenkinson, šefica dizajnera donjeg rublja, brazilske su gaćice dizajnirali i plasirali na tržište još 2005. godine. Njihov oblik inspiriran je bikinijima kakve nose žene na brazilskim plažama, pa su tako dobile i ime.

'Brazilski kroj je model s najbržim rastom prodaje, a sad je dostupan i u varijantama od čipke, svile i prirodnih vlakana', ističe Soozie.

Vezani članci:

arti-201107130344006 arti-201107100365006 arti-201107080126006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo