U listopadu je brend Covergirl prvi ikad kao svoje zaštitno lice postavio jednog muškarca, i to zvijezdu društvenih mreža i pravog make-up umjetnika, Jamesa Charlesa, a sada ih u tome slijedi i popularni brend Maybelline.
Naime, oni su kao svoje zaštitno lice po prvi puta u povijesti postavili dečka, a radi se o mega popularnom vloggeru Mannyju Gutierrezu.
Maybelline slijedi primjer Covergirl-a
Manny na Instagramu ima više od tri milijuna pratitelja, dok je na njegov YouTube kanal preplaćeno oko dva milijuna ljudi i ondje redovito objavljuje svoje make-up tutoriale. A na YouTubeu je s objavljivanjem krenuo u srpnju 2014. godine, piše Elle.
Manny je zvijezda Maybellineove kampanje pod nazivom "That Boss Life", u kojoj uz svoje kolegice Shaylu Mitchell i Jackie Flowers reklamira Big Shot maskaru. "Iskreno, ne mogu biti više počašćen i oduševljen. Hvala Maybelline što ste me uzeli u obzir", rekao je Manny na svom Instagramu.
A pogledajte kako izgledaju neke fotografije kojima ondje svakodnevno oduševljava svoje obožavatelje.