OBJAVLJEN RAT SALU NA TRBUHU: / Znanstvenici otkrili zašto se s godinama masnoća taloži na trbuhu te kako to spriječiti

Nemilosrdna masnoća na trbuhu koja pogađa sredovječne i starije odrasle osobe mogla bi biti uzrokovana upalom, pokazuje nova studija.

28.9.2017.

Istraživači su zaključili da lijekovi koji ciljaju ovu upalu mogu ubrzati metabolizam i pomoći sagorjeti više masnoća, što smanjuje rizik od kroničnih bolesti. Visoke razine tjelesnih masti mogu dovesti do fatalnih bolesti kao što su dijabetes i srčana bolest, a mogu izazvati i moždane udare.

Stručnjaci se nadaju da će nova analiza omogućiti smanjenje učinaka epidemije pretilosti u Americi, gdje više od 35 posto odraslih osoba ima prekomjernu težinu. Istraživanje je pokazalo da stariji ljudi imaju veće količine tjelesne masti, bez obzira na težinu.

MA KAKVI TRBUŠNJACI, OVO JE BOLJE! /

Posebna vrsta masaže razbija salo s trbuha, a on postaje ravan kao s naslovnice

Aktivan život im ne pomaže mnogo jer se salo s trbuha teže skida što je čovjek stariji. Dosad je bilo nejasno zašto je tomu tako, ali sada znanstvenici navode da je razlog upala. Usredotočili su se na specijalizirane stanice poznate kao makrofagi, koji su obično uključeni u kontrolu infekcija.

Otkrili su novu vrstu makrofaga, koja se nalazi na živcima u trbušnoj masti i upaljuje se s godinama. Ove upaljene stanice ne dopuštaju slanje signala u masne stanice. Otkriće tima moglo bi dovesti do novih tretmana, kao što su lijekovi koji ciljaju na upalu, kako bi stariji ljudi dobili ravniji trbuh.

"Svrha je našeg istraživanja postići bolje razumijevanje interakcije imunološkog sustava sa živcima i masnim stanicama kako bi se potencijalno smanjio trbuh, ubrzao metabolizam i poboljšale performanse starijih osoba", objašnjava autorica studije Christina Camell za Daily Mail.

Yu-Gi-Oh sevens