Čitava kampanja zamišljena je kao suprotstavljanje muške i ženske energije: muškarca kao dominantne uloge u našem patrijarhalnom društvu i žene koja je delikatna i krhka na prvu ali ustvari snažna, kompleksna i slojevita te zapravo dominantna i jaka.
(FOTO: Mladen Šarić)
Suprotstavljanje muške i ženske energije u kampanji je najsnažniji primjer kontrasta i suprotnosti kojima se Nenad bavi u novoj kolekciji. Kroz Monument nam dizajner priča intimnu priču o svom gradu i bavi se vlastitim unutarnjim suprostavljanjima koja su nam svima zajednička, a u konačnici čine ljudski karakter.
Tako suprostavlja zlato koje predstavlja Sunce i srebro koje predstavlja mjesec, nudi savršenu simetriju i geometriju kao odgovor na kaos, spiritualnost kao kontrast egu i u konačnici muškarca i ženu koje vidimo na fotografijama.
(FOTO: Mladen Šarić)
Glavnu ulogu na fotografijama ima Julija Nydal, već dugo jedna od naših najpoznatijih i najuspješnijih manekenki. Julija je posebno za ovu prigodu doletjela iz New Yorka gdje trenutno živi i radi i u potpunosti se odrekla svog honorara u ime zaklade ENDALZ koja se bavi potporom za oboljele i istraživanjem Alzheimerove bolesti.
(FOTO: Mladen Šarić)
To je tek drugi put nakon Ivone Bevande da na kampanji nije samo nakit već i Sovilj žena. “Posebno sam ponosan da je Julija pristala snimiti kampanju za Monument. Ona je jedna od najljepših žena koju poznajem, dugogodišnji smo prijatelji i stalno smo nešto planirali raditi zajedno međutim nije bilo lako uskladiti rasporede jer živimo na različitim kontinentima. Jako ju poštujem i volim i drago mi je da je Julija dio mog Monumenta.”
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!