Talijanska tvrtka De Rigo, svjetski lider u proizvodnji, dizajnu i distribuciji najkvalitetnijih okvira dioptrijskih i sunčanih naočala proširuje svoj portfelj proizvoda s legendarnim američkim brendom Converse.
Autentičan i svevremenski Converse te njegova dojmljiva mitska priča inspirirali su in-house tim dizajnera u De Rigu, predstavljajući modele naočala namijenjene urbanoj publici. Ekskluzivna kolekcija reinterpretira autentičnu estetiku Converse, od ikonične zvijezde "Star Chevron" do poznatog logotipa "Chuck Taylor" i tekstura koje se koriste u proizvodnji tenisica ovog poznatog brenda.
Kolekcija za muškarce, žene i djecu svestrana je i puna kolorita te predstavlja istinske vrijednosti oba brendova.
Ova nova kolaboracija omogućit će tvrtki De Rigo upravljanje distribucijom brenda na globalnoj razini, kao što to već čini u Americi, Australiji i Aziji putem Rem Eyeweara koju je Longarone Grupa kupila 2016. godine.
Novom poslovnom strategijom izravno će biti odgovorna za ekskluzivnu distribuciju kolekcija ovog poznatog američkog brenda u Europi, Bliskom istoku i Africi.
"Oduševljeni smo ovim sporazumom o distribuciji. Ne samo da se dobro uklapa u našu poslovnu strategiju proširenja i opskrbe na globalnoj razini, već ima i ogroman potencijal rasta”- komentirao je Michele Aracri, direktor tvrtke De Rigo Vision.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!