Metropola na udaru modnog spektakla

Najveće osvježenje domaće modne scene svakako predstavlja sajam mode Fashion.hr Industrija koji će se održati od 11. do 13. ožujka u paviljonu 5 slavnog Zagrebačkog velesajma.

8.3.2011.
16:20
VOYO logo

arti-201103080332006Zamišljen kao suvremeni i interaktivni sajam, Fashion.hr Industrija premijerno će okupiti preko šezdeset izlagača iz cijele Hrvatske koji će prikazati svoje kolekcije i modne proizvode zainteresiranim posjetiteljima tijekom tri dana trajanja sajma.

Posebno je zanimljivo da je u samo uređenje ambijenta utrošeno četiri tisuće drvenih paleta. Projekt Fashion.hr Industrija na službenoj press konferenciji u Hrvatskoj gospodarskoj komori u Zagrebu predstavili su Vinko Filipić kao direktor Fashion.hr koncepta i Martina Pandžić-Skoko kao direktorica sajma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

arti-201103020502006U ime generalnog pokrovitelja govorila je Marinka Akrap, članica uprave dm-a, dok su ispred državnih institucija projekt podržali Vesna Trnokop Tanta, potpredsjednica HGK za gospodarstvo, europske integracije i pitanje EU te Branka Jengić, potpredsjednica sekcija tekstila, kože i krzna pri Hrvatskoj obrtničkoj komori.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Po prvi puta u istom prostoru predstaviti će se javnosti omiljeni pret-a-porter dizajneri među kojima se ističu eNVy room, Branka Donassy i Nada Došen zajedno sa hrvatskim modnim i tekstilnim tvrtkama kao što su Amadeus Jeans, WGW, Ghetaldus by A'Marie, Frodo, Goričanka i Galeb.

Kao posebne točke sajma ističu se:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

● Fashion.hr Industrija corner u kojem će se javnosti u showroom formatu predstaviti rezultati kolaboracije Juraja Zigmana i Ana Marie Ricov za Bambi, Ivice Klarića i Zorana Mrvoša za RIO Rijeka, Igora Galaša za Arenu Pula, Roberta Severa za San Peter i Juraja Zigmana za Marli.

● LIFT corner koji će pod posebnim pokroviteljstvom okupiti talentirane laureate Modnog ormara Tekstilnog-tehnološkog fakulteta među kojima se ističu Nikola Barbir, Petra Krpan, Ivana Čuljak i Tomislav Jerčić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

arti-201101200428006'Naš sajam mode prvenstveno želi istaknuti važnost poslovnog i poduzetničkog razvoja hrvatske modne scene, što je uostalom primarna nit vodilja cijelog koncepta Fashion.hr Industrije. Došao je trenutak za stvaranje snažnog hrvatskog modnog branda', zaključila je Martina Pandžić-Soko, direktorica sajma.

Osim izlagačkog dijela posjetitelje i goste svakog dana od 10 do 19 sati očekuje niz interaktivnih i zanimljivih sadržaja koji će biti predstavljeni na službenoj press konferenciji. Posebnu pažnju okupirat će dnevni okrugli stolovi na kojima će sudjelovati relevantni govornici poput predsjednika Hrvatske gospodarske komore, Nadana Vidoševića, kao i Ivane Omazić, najslavnije hrvatske modne dizajnerice u svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Naš osnovni cilj je razvijanje konkretnih platformi čiji cilj nije samo revitalizacija već promišljeno lansiranje hrvatske modne scene kao uspješnog branda budućnosti. U tekstilnoj industriji rade tisuće ljudi koje želimo ujediniti sa dizajnerskim imenima koja su osvojila medije svojim radom. Ta logična simbioza ključan je element u razumijevanju naših ideja koje rastu iz sezone u sezonu. Izazov je predstaviti ovako ambiciozan projekt u teškim ekonomskim vremenima ali duboko vjerujemo kako progresivnost jamči uspjeh i to je ono što je hitno potrebno svim nama', kazao je Vinko Filipić, povodom lansiranja sajma mode Fashion.hr Industrija.

Vezani članci:

arti-201103080332006 arti-201103020502006 arti-201101200428006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo