GIMNASTIKA LICA: / Uzet će vam samo 5 minuta dnevno, a pomladit će vas barem 5 godina

Mladolik izgled i glatka koža bez bora ne znači trošenje puno novaca na kremice i tretmane, već malo truda svaki dan.

23.7.2017.
12:00
YouTube
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Jedna od najednostavnijih, a ujedno i najeftinijih tehnika za zatezanje lica je gimnastika lica ili joga za lice. Gimnastika lica je jedan od najboljih prirodnih liftinga koji će vašu kožu održavati zdravom i vitalnom.

Brze vježbe koje su potpuno besplatne

Ove vježbe za lice besplatne su i možete ih raditi gdje god i kada god želite jer za njih nije potrebna nikakva dodatna oprema ili poseban prostor.

Ljudsko lice ima 57 mišića od kojih svaki s vremenm slabi jer ih ne koristimo sve cijelo vrijeme. Vježbanje i pokretanje mišića lica pomoći će u vitalnosti kože jer ćete potaknuti procese regerenacije ćelija kože. Ako tome dodate zdravu prehranu, puno tekućine i dovoljno sna, pomladiti ćete se.

Mišići koje koristimo su oni oko usta i očiju koji radi stalnog korištenja na licu mogu izazvati bore. Joga za lice i gimnastika lica uključuju niz vježbi koje zatežu i jačaju mišiće lica, pomažu u cirkulaciji i smanjuju bore.

Kada početi s gimnastikom lica

Ne postoji pravilo kada možete početi s vježbama za lice. Na kozmetičkim preparatima protiv bora predlaže se korištenje od 30 godine nadalje. Gimnastiku lica možete izvoditi u svakom životnom razdoblju po potrebi. U 20-ima i 30-ima ih možete izvoditi preventivno, dok kasnije služe za rješavanje već nastalih bora.

Čim osjetite gubitak elastičnosti kože i pojavu bora, počnite prakticirati gimnastiku za lice.

Gimnastiku lica ne preporučujemo osobama:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
  • s kožnim oboljenjima
  • s atopijskim dermatitisom, neurodermitisom ili psorijazom
  • koje imaju rak kože
  • kod otvorenih rana i opekotina

5 brzih vježbi gimnastike za lice

Za svaki dio lica preporuča se posebna vježba. U početku vježbe izvodite ispred ogledala kako biste vidjeli pomicanje mišića. Nekim vježbama možete uzrokovati stvaranje bora na drugom dijelu lica, pa bi bilo bolje da se vidite i odmah reagirate. Gimnastika lica vrlo je jednostavna i uključuje brze vježbe s nekoliko ponavljanja.

1. Vježba za čelo

Stavite prst preko obrve i lagano ju vucite prema dolje. Pružajte otpor prstu i pokušajte podići obrvu. Nemojte razvlačiti kožu i pokušajte ne stvarati bore na čelu dok to radite. Ponovite nekoliko puta.

2. Vježba za obraze

Položite prste horizontalno na vrh obraza, ispod oka. Nasmiješte se intenzivno, a rubove usana pomičite prema gore. Kada god se nasmijete trebali bi osjetiti otpor. Držite tako u osmjehu nekoliko trenutaka pa opustite mišiće. Ovu vježbu ponovite 20-ak puta.

3. Vježba za podbradak

Sjednite ili stanite uspravno i držite vrat u ravnom položaju. Savijte leđa prema natrag i istovremeno ispružite vradu prema gore što više možete. Ovime će se koža vrata izrazito nategnuti. Nemojte mrštiti ostatak lica dok radite ovu vježbu. Kada istegnete vrat ostanite u tom položaju nekoliko sekundi pa se opustite i ponovite.

4. Vježba za vrat

Lezite na leđa i okrenite glavu na jednu stranu. Okrećite ju s jedne strane na drugu tako da kada glava dođe prema naprijed da bude isturena prema gore. Neka izgleda kao da glavom i pokretom opisujete polukrug. Ovako ćete osjetiti da vam rade svi mišići vrata. Napravite vježbu 20-ak puta.

5. Vježba protiv spuštanja kapaka

Stavite kažiprste na vanjski dio oka, a srednje prste na dio tik iznad nosa. Držite otvorene oči i stišćite kao da ih želite zatvoriti, no i dalje ostavljajte otvorene. Napravite ovu vježbu dvadeset puta.

    "Isprva sam često nailazila na podsmijehe ljudi kojima bih sa zanosom pričala o tim vježbama, no kako su godine prolazile, a na mom se licu nisu pojavljivale nove bore, isti oni koji su se smijali, vraćali su mi se s molbom da im pokažem vježbe koje izvodim. Danas su vježbe lica dio moje svakodnevne higijene, a njima zahvaljujući, ni u 38. godini uopće ne koristim kreme protiv bora niti kozmetičke tretmane, a pogotovo botox." savjetovala je bivša manekenka Jelena Orešković.

Uz gimnastiku lica isprobajte i Zogan masažu

Zogan masaža jednostavna je, lako se nauči i dostupna je svima. Ova masaža traje do 7 minuta dnevno, a za to sigurno imate vremena. Iskustva pokazuju kako se poboljšanje kože osjeća već nakon 2 tjedna. Uz vježbanje lica, ova masaža pokreće cirkulaciju kože, smanjuje bore i revitalizira kožu uz rješavanje natečenosti. Ovo je duboka masaža lica.

Možda će te zanimati

Telegram

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču
Zaštitne maske za lice troslojne - 50 komada
22,12kn55kn
Mekane i udobne, pružaju zaštitu od 95%.
Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču

Izdvojeno

Regionalni portali