Oni koji su shvatili značenje uzrečice 'Dobra torba zlata vrijedi', znaju da je to modni dodatak koji itekako može 'podići' izgled, a domaći dizajneri sve se više iskazuju u ovoj domeni. Odabrali smo 11 domaćih dizajnera koji, osim krpica, u svojoj ponudi imaju i torbe, pa svakako izdržite do kraja ovog članka i pogledajte što se sve nudi.
ROBERT SEVERRobert Sever na nedavno održanom Dove Fashion.hr-u predstavio je svoju 11. autorsku kolekciju, kroz koju se provlači duh Edith Piaf, a među kojima su se našle i nove torbe, od kojih dizajner izdvaja Edith weekend bag, koju je ponudio u vrlo grafičkom printu i u kombinaciji raznih vrsta koža.
Nove Severove torbe nastale su kao rezultat suradnje s domaćim proizvođačem visokokvalitetnih kožnih proizvoda, brendom San Peter, a spomenuta suradnja omogućit će da već kultne torbe i gadgeti sa Severovim potpisom osvanu na brojnim prodajnim mjestima diljem Hrvatske.
Za sada se zna samo da će torbe biti izrađene od kože visoke kvalitete, od kojih su neke i s egzotičnim primjesama kakve još nismo imali prilike vidjeti na našem tržištu.
SAN PETER Kreativni tim San Petera, prvog hrvatskog proizvođača kožne galanterije, koji već 20. godinu uspješno predstavlja nove vrhunske linije kožnih proizvoda, po uzoru na svjetske modne trendove odlučio se poigrati novim valom minimalizma i istraživanjem formi klasičnog vintage chica.
Unutar modne kolekcije naglasak je na dnevnim i večernjim modelima torbi, bilo da se radi o poslovnoj varijanti ili, pak, minimalnom dizajnu torbice za večernji izlazak. Paleta boja oscilira od crnih nijansi do boje konjaka i efektne tamnocrvene. Što se tekstura tiče, one se izmjenjuju od vintage naboranih s resicama, pa sve do klasičnih modela fino poliranog krokodilskog uzorka.
Brend, kao što smo to prethodno spomenuli, surađuje s istaknutim domaćim dizajnerom Robertom Severom, koji će biti umjetnički direktor njihove zajedničke kolekcije.
IK STUDIOIvica Klarić, glavni dizajner svog IK Studija i cijenjeno ime na domaćoj modnoj sceni, kreirao je visokokvalitetne torbe koje kroz odličnu izradu i elegantne boje odišu luksuzom.
Tome u prilog ide i sve veći broj poklonica njegovog rada koje itekako znaju da se uz ime Ivice Klarića ne veže samo kvaliteta, nego i elegancija. Među njegovim se modelima može naći ponešto za svakoga, bilo da vam je potrebna poslovna torba ili, pak, ona koju ćete 'povesti' na kavu, pa s modelima s potpisom IK Studija nikako ne možete pogriješiti.
BITEMYSTYLEZoran Aragović, kreativac koji se krije iza šarenog brenda BiteMyStyle, već je poznat po svojim modelima koje odlikuje kolažiranje tkanina i uzoraka, šarenilo i njegov već prepoznatljivi kolorit i upečatljivi detalji, zbog čega je Zoran jedan od najzanimljivijih pripadnika mlade hrvatske modne scene.
Osim odjeće, dizajnira i izrađuje unikatne torbe, narukvice i remenje, koje u kombinaciji s njegovom odjećom čine jedinstven i upečatljiv BiteMyStyle stil, koji su do sada već prepoznale 'otkačene' pripadnice domaće javne scene, poput Anđe Marić, Elle Dvornik, Ide Prester, Andree Buče, Ines Preindl i mnogih drugih.
ALEKSANDRA DOJČINOVIĆ Sve zapaženija dizajnerica Aleksandra Dojčinović već se iskazala kreacijama koje odišu ženstvenošću i elegancijom, a u svojoj ponudi, osim iznimno nosivih i senzualnih toaleta, ima i odlične torbe koje, u skladu s posljednjom kolekcijom predstavljenom na ovosezonskom Fashion.hr-u, odišu smirenim, blagim tonovima.
Torbe stvara i oblikuje prema komadu kože od kojeg radi torbu. Radi s više od 20 vrsta kože, a svaki kupac može izabrati kožu koja mu se sviđa te podstavu. Torbe prodaje u kompletu s odjećom jer rijetko koji kupac dolazi kod nje kupiti samo torbu. Obično idu u kompletu s kaputom, haljinom ili odijelom, i to na način da je podstava torbe, primjerice, iste boje kao i podstava kaputa ili haljine, a remen na kaputu/haljini je od istog materijala kao i torbica.
Sve torbe radi ručno, a čak i resice na torbama ručno izrezuje, a brončani logotip na modelima također se ručno izrađuje. U posljednjoj kolekciji napravila je torbe s ključićem i lokotom, tako da se mogu i zaključati kao mali koferi. Inspiracija polazi od toga da izrađuje jednostavne, praktične pismo torbe, ali puno veće nego standardne, tako da se pismo torbe mogu nositi i u dnevnoj varijanti, a ne samo u večernjoj. U svojoj velikoj ponudi ima čak i specijalne pismo torbice za laptop.
A'MARIE Ni ove sezone dizajnerica Anamarija Brkić ne ostavlja mjesta kompromisima, kako u kvaliteti tkanina, tako ni u kompleksnosti konstrukcije i dizajna, te stvara jednu od najljepših kolekcija ove jeseni i zime, u kojoj je prikazala moderno lice ženstvenosti, istovremeno besprijekorno urbano i sanjarski romantično.
Nove kreacije, svojim naglašenim volumenom i asimetričnom siluetom, nastavak su njezina prepoznatljivog autorskog rukopisa, koji ove sezone doseže nove vrhunce modne sofisticiranosti, sa snažnim stilskim, individualističkim pečatom. Pročišćene linije i koloristička paleta neutralnih tonova bež, metalno sive, antracit sive, zagasitozelene, crne i blijedo roza boje omogućavaju beskonačno međusobno kombiniranje ključnih komada u kolekciji, poput haljina, kaputa, blejzera ili produženih prsluka.
Multifunkcionalnost svakog zasebnog odjevnog predmeta ono je u čemu se očituje modernost Anamarijinog dizajna i prepoznavanje potreba klijentica, koje će, primjerice, istu balon haljinu preko dana nositi u uredu, dok će navečer, uz druge modne dodatke, zablistati u večernjem izdanju.
KITSCH Kitsch je nastao iz ideje dizajnerice Sanje Čović kojoj se kasnije pridružila i menađžerica Tina Brzić koja joj je pomogla da Makarski brand postane domaće, ali i svjetsko ime.
Svaki pojedinačni proizvod je smišljeno isplaniran i precizno izrađen. Kitsch je najponosniji na to što su svi proizvodi ručno izrađeni, njegujući filozofiju najproduktivnijeg 'stroja' ljudskih ruku. U izradi se koriste vrhunski materijali, a nabavljaju se u malim količinama kako bi se i na taj način izbjeglo ponavljanje proizvoda.
U izradi se njeguje i ekološka osviještenost, te se u većoj mjeri koriste umjetni materijali od onih životinjskog podrijetla. Od najfinijih materijala do domišljato obrađenih metala i teške obrade, dovode proizvod do njegovog karakterističnog vizualnog identiteta i impresivne izrade.
Jedna od prepoznatljivosti Kitscha je uporaba široke palete boja, dezena i ukrasa, koji se idealno nadopunjuju sa specifičnim oblicima, odnosno modelima. Kitsch, kao što i sam naziv brenda poručuje, predstavlja ljudsku kreativnost u pogledu najsitnijih detalja i finesa, što izaziva osjećaj divljenja svakog promatrača, kako laika, tako i stručnjaka.
Jedan model se može razviti u više primjeraka, no svaki je primjerak priča za sebe, te se nikada ne ponavlja jednaka kombinacija materijala, boja ili ukrasa. Njegovanje unikatnosti proizvoda je prva vodilja u njegovoj izradi.
MINA PETRA Torbice Mine Petre najbolje se mogu opisati kao hrvatska etnobaština koja putuje svijetom. Hrvatska poslovna torba Tkanica, kakvu za vrijeme susreta s Obamom premijerka Jadranka Kosor nije ispuštala iz ruku, osvojila je brojna priznanja i nagradu Grand Prix za uporabni izvorni hrvatski suvenir.
Torbe Mine Petre povezuju tradiciju, bogatstvo i ljepotu etnobaštine s modernim dizajnom. Svi modeli proizvod su Tkalačke udruge 'Tkanica' iz Knina, po autorskom dizajnu Mine Petre, a pobudila je veliki interes i bila jedan od najviše fotografiranih eksponata na izložbi Be CROative na nedavno održanom sajmu JATA World Tourism, Congress and Travel Fair u Tokiju, u nazočnosti 157 zemalja svijeta.
Zahvaljujući tome, Minina etnokolekcija i poslovna torba ukrašena tradicionalnim hrvatskim motivima uskoro će se naći na policama elitnih prodavaonica u japanskoj metropoli. Ono što je od posebne važnosti jest da torba Tkanica nije samo modni detalj, nego i projekt stvaranja originalnog suvenira te zapošljavanja tkalja iz kninske krajine.
ETNA MAAR Iza brenda Etna Maar stoji hrvatska modna dizajnerica Andrijana Subotić Pjajčik, čiji je dizajn neraskidivo vezan uz pletiva, materijal koji joj je nekada bio najdraža igračka, a danas medij kojim izražava svoje emocije i doživljaj svijeta. Pletivo često kombinira s raznovrsnim tkaninama koje dorađuje bojenjem te ručno izrađenim detaljima.
Rezultat takvoga poigravanja uzorcima, strukturama i koloritom materijala unikatna je odjeća po mjeri suvremene žene jake individualnosti. Ideja za svaku novu kolekciju prenosi prve čestice pozitivne energije, a nove se akumuliraju svakim sljedećim potezom olovke, škara i igle. Zahvaljujući tomu njezin studio s pravom nazivaju i modnom ordinacijom.
Osim što ćete u modnom studiju Etna Maar pronaći unikatnu dizajnersku odjeću, etablirana dizajnerica pomoći će vam i u stylingu, ali i redizajnu vaše odjeće, pa je svakako posjetite u zagrebačkom Lovačkom rogu.
SIMONE DESIGN Simone design je brend koji obuhvaća izradu unikatnih narukvica i torbi, a iza tog imena krije se mlada osječka dizajnerica Sanja Đaković. Njezini rani radovi u početku su završavali kao rođendanski i ini pokloni prijateljicama, da bi se to proširilo po nekim galerijama i trgovinama na moru.
A riječ o divnim unikatnim modnim detaljima iz studija Simone design ubrzo se proširila i među pripadnicama domaće javne scene, pa njezine modele nose Severina, Ivana Kindl, Remi iz Elementala, Jelena Popović Volarić, Ivana Ergić, Iva Dragović, Ida Prester, Indira Vladić, Marko Grubnić, Luka Nižetić te mnogi drugi.
ELFS Iza poznatog i priznatog modnog brenda ELFS stoje dvojica mladih dizajnera, Ivan Tandarić i Aleksandar Šekuljica, 'majstori sretne mode i dobre zabave', koji su se proslavili nepretencioznim pristupom modi, dok se ne srame priznati kako su njihove maštovite i svjetlucave kreacije zapravo trash.
Osim koloritom bogatih i šljokičastih kreacija, ELFSi dizajniraju i torbe, koje su postale must have u ormaru svake modno osviještene Hrvatice. 'Za torbe su nas inspirirali luksuzni materijali, poput krokodilske lak kože, koji djeluje vrlo elegantno i profinjeno, oblik i crna boja koje ne podliježu modnim trendovima nego torbu čine bezvremenskim modnim dodatkom, koji će svaku ženu činiti sretnom i zadovoljnom nekoliko sezona', kazali su nam ELFS-i.
'Detalji poput crnog ili roza privjeska od krzna ili dodatak mašni i srca potiču zaigranost, podsjećaju svaku ženu na djetinjstvo i bude djevojčicu u njoj. Naše torbe djeluju funkcionalno i praktično, te ju je moguće nositi u casual, kao i svečanijim varijantama', dodali su ELFS-i, čije modele, između ostalih, obožavaju Franka Batelić i Severina, koja je ujedno i zaštitno lice njihove posljednje kampanje.
Prethodni članci:
arti-201010260415006 arti-201010070258006 arti-201010060933006 arti-201009200589006 arti-201007200578006