novo lice! /

Doris Pinčić Rogoznica zaštitno lice nove kampanje modnog dvojca ELFS

Image
Foto: RTL

Glumica popularne dramske serije „Vatre ivanjske“ i voditeljica jedne od najgledanijih televizijskih emisija „Tri, dva, jedna - kuhaj!“, Doris Pinčić Rogoznica, zaštitno je lice nove kampanje poznatog modnog brenda ELFS „Santa Balkana“.

29.4.2015.
12:17
RTL
VOYO logo

Kampanja je snimana početkom mjeseca u Vili Astra u Lovranu, a glavna zvijezda i zaštitno lice aktualne kolekcije inspirirane sapunicama je još jednom dokazala da joj od ruke ide sve čega se dotakne. Pred objektivima se snašla jednako odlično kao i pred kamerama u studiju, na daskama pozornice i na setu dramske serije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Mislim da sam to solidno odradila. A kolekcija mi se jako svidjela! Oduševilo me to što se u njihovoj kolekciji može naći ponešto za svakoga, pa će tako i mlade djevojke i ozbiljnije gospođe moći odabrati nešto što će kombinirati sa svojim stilom odijevanja. Dečki rade odlične stvari, podržavam sve što je proizišlo iz studija domaćih dizajnera“, kazala je Doris kojoj je ovo bila prva suradnja s modnim dvojcem, ali i prvi manekenski koraci.

Image
Foto: RTL

„Doris nam se činila kao idealan iskorak s obzirom na to da je prva asocijacija koja većini ljudi padne na pamet kada im se spomene njezino ime rad na dramskim serijama. S obzirom na to da je cijela kolekcija inspirirana upravo takozvanim „sapunicama“, kombinacija je bila savršena“, kazao nam je modni dvojac ELFS. „Uz sve to, Doris je jedna od najvećih zvijezda u regiji i pravo osvježenje na malim ekranima. Također je rado slušana u radijskom eteru i plijeni pozitivnom energijom. Odlučno se uklopila u cijelu priču i nit vodilju kampanje. Lijepa je, uspješna i sjajan uzor mladim djevojkama. Na cijelu ekipu je ostavila odličan dojam i veliki je profesionalac“, dodaju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kolekcija „Santa Balkana“ će biti uskoro predstavljena i povodom otvorenja njihova novog dućana u Splitu. „Kolekcija spaja mediteransku ležernost i latino senzualnost, motivi su uglavnom floralni, a boje se kreću od puderaste i nježne pa do nekih tamnih nijansi s neonskim printom i motivima“, dodaju kreatori iz ELFS-a pred kojima su, uz otvorenje novog prodajnog prostora, novi modni planovi i radno ljeto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo