Psihijatri su otkrili trik kojim ćeš odmah steći nečije povjerenje: Malo je blesav, ali kažu da pali čak i u poslovnom okruženju

Image
Foto: Pexels

Ljudi te nikada više neće gledati 'ispod oka' i lakše će ti se povjeriti

2.2.2018.
14:00
Pexels
VOYO logo

Naučeni smo da se povjerenje mora izgraditi i za to treba vremena, a kada se izgubi, jako ga je teško vratiti. S nekim osobama koje smo tek upoznali odmah ćemo kliknuti, a što se tiče drugih, osjećamo da im se ne možemo otvoriti.

Sve je stvar balansa

Image

No, dvojica psihijatara u svojoj su knjizi 'Friend and Foe' otkrili jedinstvenu formulu stjecanja nečijeg povjerenja u vrlo kratkom roku. Adam Galinsky i ‎Maurice Schweitzer kažu da je sve stvar balansa između ozbiljnosti/stručnosti i ljudske topline. Što ovo točno znači?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Psihijatri tvrde da bi neka osoba bez obzira na svoje diplome, stručnost, ozbiljnost ili visoku poziciju trebala pokazati znak slabosti i ranjivosti. U podsvjesti nam je tada lakše povjeriti se toj osobi jer shvaćamo da je i ona biće od krvi i mesa, a ne neki polubog.

Svi smo prvo ljudi, a onda sve ostalo

Image

Kako bi dokazali ovu staru teoriju, Adam i Maurice su za primjer uzeli svog kolegu psihijatra Toma, navodi Independent, koji je prije početka svakog razgovora s pacijentom ispustio olovku, ispričao loš vic ili prolio kavu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pacijenti su se uvijek divili diplomama na njegovom zidu, ali zbog ovih nespretnosti su osjetili da mu mogu vjerovati. Upravo ta kombinacija stručnosti i ljudske topline funkcionira i u poslovnom okruženju.

Ako te kolege doživljavaju preozbiljnom ili krutom, pogotovo ako si im nadređena, pokaži im da si pristupačnija, zabavna, smiješna, suosjećajna. Neće te zbog toga manje cijeniti niti preispitivati tvoje znanje i stručnost. Svatko od nas je prvo čovjek, a onda sve ostalo i to trebamo uvijek imati na pameti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo