Iznenađujući način na koji velike tvrtke svakodnevno usrećuju 'milenijalce'

Image
Foto: Giphy

Kava više nije samo najbolji dio buđenja, već je i neizostavan dio angažmana na radnom mjestu, posebno za milenijalce

28.11.2016.
8:55
Giphy
VOYO logo

Milenijalci su pravi ovisnici o kavi, bilo da je piju iz gušta ili jednostavno bez nje ne mogu započeti dan. Najviše vole espresso i pića slična njemu. Kao što je pokazala jedna studija, potrošnja napitaka baziranih na gurmanskoj kavi među ljudima od 25-39 godina skočila je s 19 na 41 % u razdoblju od 2008. do 2016.

Image
Image

Općenito, milenijalci troše više novaca na kavu nego prethodne generacije te najčešće biraju kavu kvalitetnije proizvodnje. To također znači da ova generacija više ne tolerira lošu kavu koja se npr. povlači po čajnim kuhinjama na poslu jer im ona predstavlja važan faktor produktivnosti i kreativnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S obzirom na takva saznanja, pametne tvrtke poduzimaju korake za proizvodnju kvalitetnije kave koja je posebno namijenjena ispijanju na poslu, odnosno uredima i čajnim kuhinjama što je vrlo pametan potez. Jer tko može dobro raditi uz lošu kavu?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo