Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Kuhinja i recepti /

Iznenađujući način na koji velike tvrtke svakodnevno usrećuju 'milenijalce'

Kava više nije samo najbolji dio buđenja, već je i neizostavan dio angažmana na radnom mjestu, posebno za milenijalce

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Milenijalci su pravi ovisnici o kavi, bilo da je piju iz gušta ili jednostavno bez nje ne mogu započeti dan. Najviše vole espresso i pića slična njemu. Kao što je pokazala jedna studija, potrošnja napitaka baziranih na gurmanskoj kavi među ljudima od 25-39 godina skočila je s 19 na 41 % u razdoblju od 2008. do 2016.

Općenito, milenijalci troše više novaca na kavu nego prethodne generacije te najčešće biraju kavu kvalitetnije proizvodnje. To također znači da ova generacija više ne tolerira lošu kavu koja se npr. povlači po čajnim kuhinjama na poslu jer im ona predstavlja važan faktor produktivnosti i kreativnosti.

S obzirom na takva saznanja, pametne tvrtke poduzimaju korake za proizvodnju kvalitetnije kave koja je posebno namijenjena ispijanju na poslu, odnosno uredima i čajnim kuhinjama što je vrlo pametan potez. Jer tko može dobro raditi uz lošu kavu?

 

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike