Sajam PLACE2GO /

Veleposlanstvo Indonezije osvojilo nagradu za najbolji angažman u cilju promocije destinacije

Image
Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL

Tradicionalni ples Gembira i izložba "Journey to Thousands of Islands“ bili su tek dio indonezijskog nastupa

21.3.2017.
15:01
Tomislav Miletić/PIXSELL
VOYO logo

Na međunarodnom turističkom sajmu PLACE2GO koji je održan od 17. do 19. ožujka u Areni Zagreb, Veleposlanstvo Republike Indonezije osvojilo je nagradu za "Najbolji angažman u cilju promocije destinacije“.

Image
PLACE2GO /

Doživite prekrasnu Indoneziju kroz niz tradicionalnih plesova i podvodnih fotografija

Image
PLACE2GO /

Doživite prekrasnu Indoneziju kroz niz tradicionalnih plesova i podvodnih fotografija

Tradicionalni ples Gembira i izložba "Journey to Thousands of Islands“ bili su tek dio indonezijskog nastupa. Izložba Damira Zuruba, svjetskog prvaka u podvodnoj fotografiji, predsjednika ronilačkog kluba “Roniti se mora” i Maresovog ambasadora, predstavila je niz fascinantnih fotografija snimljenih za vrijeme Damirovih putovanja Indonezijom i ronjenja u indonezijskom arhipelagu

Svoja iskustva putovanja Indonezijom Damir Zurub je također ispričao kroz razgovor s Editom Misirić na glavnoj pozornici sajma u nedjelju. 

Sva tri dana posjetioci štanda Indonezije mogli su uživati u nastupu plesačica koje su izvodile tradicionalni indonezijski ples Gembira kao i u indonezijskim gastro specijalitetima. Gembira ples potječe s Centralne Jave te svojim elementima  prikazuje djetinjstvo puno veselja dok svaki pokret u plesu predstavlja živahan dječji život. Ovaj ples se obično izvodi tijekom ceremonije vjenčanja ili prilikom bilo kojeg svečanog događanja uključujući i Dan neovisnosti. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svi posjetioci sajma koji su se fotografirali na WWonderful Indonesia i Qatar Airways“ foto kiosku  imali su prilike osvojiti i putovanje u Indoneziju za dvije osobe. 

Indonezija predstavila "deset novih Balija“

Turistički najpoznatiji otok Indonezije je Bali koji očarava svojom kulturom, plažama, dinamičnim plesovima i glazbom. Bali kao ikona turizma Indonezije godišnje privlači oko 4 milijuna turista, što je 40% od ukupnog broja koji posjete Indoneziju. No, Indonezija i dalje ima mnogo neistraženih otoka s veličanstvenim pogledima na planine, ogromne površine prašuma, obala pogodnih za surfanje i morskih dubina idealnih za ronjenje, plivanje s dugongima, dupinima i velikim ražama.

Upravo je cilj promidžbe Indonezije da tržište upozna i s drugim atraktivnim odredištima indonezijskog arhipelaga te kao krilaticu svoje turističke kampanje predstavlja priču o „Deset novih Balija“.  Radi se o sljedećim odredištima: jezero Toba (Sjeverna Sumatra), Belitung (Bangka Belitung), Tanjung Lesung (Banten), otoci Seribu ( Jakarta), hram Borobudur (Centralna Java), planina Bromo (Istočna Java), Mandalika Lombok (Zapadna Nusa Tenggara), otoci Komodo (East Nusa Tenggara), Nacionalni park Wakatobi (Jugoistočni Sulawesi) i Morotai (Sjeverni Maluku). 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Turističke destinacije Indonezije sada su postale još dostupnije, ne samo zbog velikih gradova koji su dobro povezani izravnim međunarodnim letovima, nego i zbog dostupnosti mnogih redovitih low-cost prijevoznika koji putnike vode do indonezijskih gradova ili udaljenijih lokacija. Hrvatskim državljanima, nositeljima običnih putovnica, koji putuju turistički ne treba viza za boravak do 30 dana.  

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo