Sajam PLACE2GO / Veleposlanstvo Indonezije osvojilo nagradu za najbolji angažman u cilju promocije destinacije

Image
Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL

Tradicionalni ples Gembira i izložba "Journey to Thousands of Islands“ bili su tek dio indonezijskog nastupa

21.3.2017.
15:01
Tomislav Miletić/PIXSELL
VOYO logo

Na međunarodnom turističkom sajmu PLACE2GO koji je održan od 17. do 19. ožujka u Areni Zagreb, Veleposlanstvo Republike Indonezije osvojilo je nagradu za "Najbolji angažman u cilju promocije destinacije“.

Image
PLACE2GO /

Doživite prekrasnu Indoneziju kroz niz tradicionalnih plesova i podvodnih fotografija

Image
PLACE2GO /

Doživite prekrasnu Indoneziju kroz niz tradicionalnih plesova i podvodnih fotografija

Tradicionalni ples Gembira i izložba "Journey to Thousands of Islands“ bili su tek dio indonezijskog nastupa. Izložba Damira Zuruba, svjetskog prvaka u podvodnoj fotografiji, predsjednika ronilačkog kluba “Roniti se mora” i Maresovog ambasadora, predstavila je niz fascinantnih fotografija snimljenih za vrijeme Damirovih putovanja Indonezijom i ronjenja u indonezijskom arhipelagu

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svoja iskustva putovanja Indonezijom Damir Zurub je također ispričao kroz razgovor s Editom Misirić na glavnoj pozornici sajma u nedjelju. 

Sva tri dana posjetioci štanda Indonezije mogli su uživati u nastupu plesačica koje su izvodile tradicionalni indonezijski ples Gembira kao i u indonezijskim gastro specijalitetima. Gembira ples potječe s Centralne Jave te svojim elementima  prikazuje djetinjstvo puno veselja dok svaki pokret u plesu predstavlja živahan dječji život. Ovaj ples se obično izvodi tijekom ceremonije vjenčanja ili prilikom bilo kojeg svečanog događanja uključujući i Dan neovisnosti. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svi posjetioci sajma koji su se fotografirali na WWonderful Indonesia i Qatar Airways“ foto kiosku  imali su prilike osvojiti i putovanje u Indoneziju za dvije osobe. 

Indonezija predstavila "deset novih Balija“

Turistički najpoznatiji otok Indonezije je Bali koji očarava svojom kulturom, plažama, dinamičnim plesovima i glazbom. Bali kao ikona turizma Indonezije godišnje privlači oko 4 milijuna turista, što je 40% od ukupnog broja koji posjete Indoneziju. No, Indonezija i dalje ima mnogo neistraženih otoka s veličanstvenim pogledima na planine, ogromne površine prašuma, obala pogodnih za surfanje i morskih dubina idealnih za ronjenje, plivanje s dugongima, dupinima i velikim ražama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upravo je cilj promidžbe Indonezije da tržište upozna i s drugim atraktivnim odredištima indonezijskog arhipelaga te kao krilaticu svoje turističke kampanje predstavlja priču o „Deset novih Balija“.  Radi se o sljedećim odredištima: jezero Toba (Sjeverna Sumatra), Belitung (Bangka Belitung), Tanjung Lesung (Banten), otoci Seribu ( Jakarta), hram Borobudur (Centralna Java), planina Bromo (Istočna Java), Mandalika Lombok (Zapadna Nusa Tenggara), otoci Komodo (East Nusa Tenggara), Nacionalni park Wakatobi (Jugoistočni Sulawesi) i Morotai (Sjeverni Maluku). 

Turističke destinacije Indonezije sada su postale još dostupnije, ne samo zbog velikih gradova koji su dobro povezani izravnim međunarodnim letovima, nego i zbog dostupnosti mnogih redovitih low-cost prijevoznika koji putnike vode do indonezijskih gradova ili udaljenijih lokacija. Hrvatskim državljanima, nositeljima običnih putovnica, koji putuju turistički ne treba viza za boravak do 30 dana.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

FON
Gledaj od 27.srpnja
VOYO logo