Glavna 'oružja' restorana /

Ovo su psihološki trikovi kojima vas fast-food lanci potiču da trošite!

Image
Foto: Thinkstockphotos.com

Fast food restorani imaju svoje suptilne trikove koje guraju kupcima 'pod nos' te ih potiču na veću potrošnju.

30.6.2014.
16:48
Thinkstockphotos.com
VOYO logo

Sigurno ste često znali osjetiti iznenadni poriv za hamburgerom ili voćnim shakeom, a možda to i nije slučajno pored svih subliminalnih porula koje se ubrajaju u domenu fikcije.

Fast food restorani imaju svoje suptilne trikove koje guraju kupcima 'pod nos' te ih potiču na veću potrošnju.

Business Insider je pripremio nekoliko njih s liste.

Korištenje toplih boja

Tople boje potiču apetit te ako promatrate lance brze prehrane, primjetit ćete kako je njihovo uređenje, ali i ambalaža, uglavnom u crvenim, narančastim i žutim tonovima. Najbolji primjer je McDonald's.

Efekt dobrog mirisa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Velik dio okusa ovisi o mirisu pa ne iznenađuej velik naglasak na mirisnim aromama. Ugodan i privlačan miris hrane jedno je od glavnih 'oružja' restorana.

Privlačne fotografije

Slika govori više od tisuću riječi pa ne iznenađuju uljepšane fotografije hrane i pića koje viđamo u restoranima. Hamburger koji dobijete sigurno neće biti kao na slici, ali kad sjednete za stol, više neće biti bitno jer ste ga već ionako platili.

Posebne ponude

Hamburger, krumpirići i sok možda i koštaju manje nego da ih kupite odvojeno, ali to restoranu donosi veći profit nego da ste ih kupili samo jedan od artikala. Vi mislite da ste dobro prošli, a restoran u sklopu tih posebnih ponuda proda više napitaka i trlja ruke.

Primamljivi nazivi i opisi

Sva hrana i napitci u restoranima brze prehrane dolaze uz primamljive nazive i opise te skoro svi sadrže klišejizirane pridjeve poput 'aromatično' i 'bogato'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo