Glavna 'oružja' restorana /

Ovo su psihološki trikovi kojima vas fast-food lanci potiču da trošite!

Image
Foto: Thinkstockphotos.com

Fast food restorani imaju svoje suptilne trikove koje guraju kupcima 'pod nos' te ih potiču na veću potrošnju.

30.6.2014.
16:48
Thinkstockphotos.com
VOYO logo

Sigurno ste često znali osjetiti iznenadni poriv za hamburgerom ili voćnim shakeom, a možda to i nije slučajno pored svih subliminalnih porula koje se ubrajaju u domenu fikcije.

Fast food restorani imaju svoje suptilne trikove koje guraju kupcima 'pod nos' te ih potiču na veću potrošnju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Business Insider je pripremio nekoliko njih s liste.

Korištenje toplih boja

Tople boje potiču apetit te ako promatrate lance brze prehrane, primjetit ćete kako je njihovo uređenje, ali i ambalaža, uglavnom u crvenim, narančastim i žutim tonovima. Najbolji primjer je McDonald's.

Efekt dobrog mirisa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Velik dio okusa ovisi o mirisu pa ne iznenađuej velik naglasak na mirisnim aromama. Ugodan i privlačan miris hrane jedno je od glavnih 'oružja' restorana.

Privlačne fotografije

Slika govori više od tisuću riječi pa ne iznenađuju uljepšane fotografije hrane i pića koje viđamo u restoranima. Hamburger koji dobijete sigurno neće biti kao na slici, ali kad sjednete za stol, više neće biti bitno jer ste ga već ionako platili.

Posebne ponude

Hamburger, krumpirići i sok možda i koštaju manje nego da ih kupite odvojeno, ali to restoranu donosi veći profit nego da ste ih kupili samo jedan od artikala. Vi mislite da ste dobro prošli, a restoran u sklopu tih posebnih ponuda proda više napitaka i trlja ruke.

Primamljivi nazivi i opisi

Sva hrana i napitci u restoranima brze prehrane dolaze uz primamljive nazive i opise te skoro svi sadrže klišejizirane pridjeve poput 'aromatično' i 'bogato'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo