Sigurno ste često znali osjetiti iznenadni poriv za hamburgerom ili voćnim shakeom, a možda to i nije slučajno pored svih subliminalnih porula koje se ubrajaju u domenu fikcije.
Fast food restorani imaju svoje suptilne trikove koje guraju kupcima 'pod nos' te ih potiču na veću potrošnju.
Business Insider je pripremio nekoliko njih s
liste.
Korištenje toplih boja
Tople boje potiču apetit te ako promatrate lance brze prehrane,
primjetit ćete kako je njihovo uređenje, ali i ambalaža, uglavnom
u crvenim, narančastim i žutim tonovima. Najbolji primjer je
McDonald's.
Efekt dobrog mirisa
Velik dio okusa ovisi o mirisu pa ne iznenađuej velik naglasak na
mirisnim aromama. Ugodan i privlačan miris hrane jedno je od
glavnih 'oružja' restorana.
Privlačne fotografije
Slika govori više od tisuću riječi pa ne iznenađuju uljepšane
fotografije hrane i pića koje viđamo u restoranima. Hamburger
koji dobijete sigurno neće biti kao na slici, ali kad sjednete za
stol, više neće biti bitno jer ste ga već ionako platili.
Posebne ponude
Hamburger, krumpirići i sok možda i koštaju manje nego da ih
kupite odvojeno, ali to restoranu donosi veći profit nego da ste
ih kupili samo jedan od artikala. Vi mislite da ste dobro prošli,
a restoran u sklopu tih posebnih ponuda proda više napitaka i
trlja ruke.
Primamljivi nazivi i opisi
Sva hrana i napitci u restoranima brze prehrane dolaze uz primamljive nazive i opise te skoro svi sadrže klišejizirane pridjeve poput 'aromatično' i 'bogato'.