Noventa di Piave Designer Outlet, otvoren prije gotovo 13 godina, u rujnu 2008., jedan je od najposjećenijih “open air” Designer Outleta u Europi, s ukupnom maloprodajnom površinom od 35.300 četvornih metara i parkiralištem s približno 3.100 parkirnih mjesta. Centar je otvoren svaki dan u tjednu uključujući i nedjelju od 10 do 20 sati. Smješten samo 40 km od Venecije, dizajnerski outlet Noventa di Piave trenutno ugošćuje 170 trgovina, uključujući luksuzne brendove i brendove poznate u cijelom svijetu, uključujući 12 restorana i kafića, na otvorenom duž ulica i trgova opremljenih sjedalima, suncobranima i cvijećem.
Krajem 2019., dakle prije pandemije, poslovnica je zabilježila dvoznamenkasti porast prodaje i kretala se prema 4 milijuna posjetitelja godišnje privučena neusporedivim portfeljem stalno ažuriranih marki uključujući: Nike, Armani, Polo Ralph Lauren, Hugo Boss, Dolce & Gabbana, Prada, Versace, Levi's, Calvin Klein, Alberta Ferretti, Moschino i mnogi drugi. Ova mješavina brendova povijesno je učinila Centar posebno popularnim odredištem za međunarodne putnike i, unatoč ograničenjima uzrokovanim izvanrednom situacijom Covidom, hrvatska javnost nastavila je putovati i posjećivati ulice i trgovine outleta, privučena širokim izborom robnih marki. Kako bi zaštitili posjetitelje, McArthurGlen Noventa di Piave Designer Outlet je 2020. godine dobio certifikat Safeguard Covid 19 od prestižnog međunarodnog tijela Bureau Veritas za zaštitu sigurne kupovine.
U Centar i dalje pristižu novi brendovi, a u drugoj polovici 2021. godine otvaraju se: A.N.G.E.L.O. vintage dućan, Cappellini, novi food point HAMerica’s, Duvetica, Moleskine, dok su ostali brendovi poput Missonija renovirali prostore odabirom većih i prostranijih lokacija.Osim talijanskog, u Centru se govori 27 jezika, uključujući engleski (govori ga 96% zaposlenih), njemački, ruski, francuski, španjolski, kineski, ali i albanski, arapski, bengalski, bugarski, korejski, danski, finski, japanski, portugalski, indijski, indonezijski, nizozemski, poljski, ruunjski, hrvatski, slovački, slovenski, švedski, tajlandski, turski, ukrajinski.
Često tijekom cijele godine outlet trgovine nude dodatne promocije: primjerice, krajem studenog, Crni petak se produžuje na cijeli tjedan od 22. do 29. studenog, a svaka prisutna trgovina nudi posebne akcije.