MA, KAKVA DIGITALNA KOMUNIKACIJA: /

Samo romantika i bliskost mogu sačuvati vezu

Image
Foto: Thinkstock, Mark Bowden

Možda vam se čini da je romantika odavno izašla iz mode, ali topli pogledi, usputni dodiri i poljupci zaista čuvaju vezu i brak, zaključak je dvogodišnje britanske studije.

28.5.2016.
10:30
Thinkstock, Mark Bowden
VOYO logo

Iako su autori željeli dokazati suprotno: da ljubavne SMS poruke mogu nadomjestiti nedostatak nježnosti, prevarili su se. Ni milijun 'smajlija' koji namiguju ili šalju poljupce ne mogu zamijeniti držanje za ruke, a ni tisuće srdačnih poruka ne mogu popraviti kvalitetu odnosa.

I dok je 'strasna komunikacija' ključna za sretne parove, utjecaj digitalne komunikacije na kvalitetu i zadovoljstvo vezama još zapravo nije istražen.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
SVE ŠTO MORATE ZNATI O SEXTINGU: /

Šaljite 'zločeste' poruke, ali dobro pazite na ovo!

Image
SVE ŠTO MORATE ZNATI O SEXTINGU: /

Šaljite 'zločeste' poruke, ali dobro pazite na ovo!

Autori studije sa Sveučilišta Leeds Beckett intervjuirali su 537 ljudi u vezama, od kojih je većina žena u tridesetim, te su utvrdili da je ključ uspješnih veza i brakova: pokazivanje emocija (poljupci, nežnost, komplimenti u lice) i zajednički provedeno vrijeme.

Ako toga nema, ni tisuće najljepših ljubavnih poruka to ne mogu nadomjestiti jer ljudi isključivo reagiraju na dodir, gestu, osmijeh i stvari koje može pružiti samo direktni kontakt.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prkosi logici

"Ono što je toliko čudno je da zaključak prkosi logici", kaže autorica studije Anna Batho. "Čovjek bi pomislio da će slanje nježnih SMS poruka nekome poboljšati odnos, ali izgleda da to ne fukcionira tako".

"Žalosno je što tehnologija zapravo ne čini nikakvu razliku. Da, u kontaktu ste, ali to još uvijek možda neće biti dovoljno", kaže Batho.

To je ujedno loša vijest za veze na daljinu, ali utješno je to što nije istraženo djelovanje video poziva na ljubav i bliskost.

To ostavlja otvorenom mogućnost da postoji pozitivni učinak na odnos kada oni koji 'razgovaraju' SMS-ovima ili on-line mogu i vidjeti jedni druge.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo