Ljubavni bonton na društvenim mrežama

U najmanju ruku, stvar je komplicirana. Bonton društvenih mreža može stvoriti ozbiljan pritisak na novi odnos, učvrstiti ga ili privesti kraju i prije nego je uistinu i započeo.

20.3.2012.
12:51
VOYO logo

Kako biste se što lakše snašli na samom početku veze, pročitajte što vam savjetuje Julie Spira, stručnjakinja za online veze i bonton na društvenim mrežama, koja piše na webu za CyberDatingExpert.com te drugu knjigu, The Rules of Netiquette: How to Mind Your Manners on the Web.

Ne tražite prijateljstvo prvi dan nakon upoznavanja

Može biti jako primamljivo poslati zahtjev za prijateljstvo muškarcu kojega ste upoznali u klubu večer prije, posebno ako je njegov profil zaključan. Na kraju krajeva, kako drugačije vidjeti ima li na profilu fotke s bivšom curom koje još nije poskidao?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ali Spira kaže da dobro razmislite prije toga. Velike su šanse da niste na istom digitalnom stupnju i da bi virtualno prijateljstvo moglo uništiti šanse za pravu vezu.

'Ako prerano postanete Facebook prijatelji, i vaša bi veza mogla jednako brzo završiti.' Ili možda nikada niti ne započne. 'Znam žene koje su otkazale spoj nakon što su primile zahtjev za prijateljstvo na Facebooku', kaže Spira.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Detalje držite za sebe

Želite znati svaki detalj prvog spoja svoje sestrične? Ili želite sudjelovati u traganju za imenom preslatkog psa kojeg je vaš šef kupio svojoj trećoj ženi? Baš i ne, zar ne? Velika je vjerojatnost da većina vaših prijatelja nije zainteresirana za svaki detalj vašeg ljubavnog života. Zato ga držite offline.

'Nekome izjaviti ljubav na društvenom mreži, primjereno je za Valentinovo, na način da poruku ostavite na njegovom zidu. Poručivanjem svakoga dana nekome da ga volite i prepričavanjem detalja o prvom poljupcu na Facebooku kršite pravila bontona društvenih mreža', upozorava Spira.

To se odnosi i na vaš status o vezi. 'Iako će vaši Facebook prijatelji biti sretni što ste pronašli novu ljubav, ne žele gledati kako se vaš status mijenja od 'Single' preko 'It’s Complicated' pa opet u 'Single'', kaže Spira.

Što se stavi na Facebook, ostaje na Facebooku

Izlazak je bio zabavan, popili ste par pića, i tada vam se učinilo jako dobrom idejom postaviti neku kompromitirajući fotografiju. Prije nego to učinite razmislite dvaput. Zapamtite, ono što je jednom objavljeno ostaje online...zauvijek.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Ne možete to povući. Često su te promjene indeksirane od strane tražilica. Čak i ako ste sliku uklonili, možda je već podijeljena među vašim prijateljima ili prijateljima prijatelja', upozorava.

Top 12 pravila o vezama na društvenim mrežama

1. Flertujte povremeno na Twitteru na način da se uključite u neku raspravu i tako izabraniku date do znanja da ste zainteresirani za njega.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2. Nemojte održavati javnu konverzaciju. Pošaljite privatnu poruku ako pratite jedno drugo i držite konverzaciju offline, ako želite da odnos napreduje u željenom smjeru.

3. Provjerite ima li vaš izabranik profil na Faceboooku i imate li zajedničke prijatelje.

4. Ne šaljite zahtjev za prijateljstvo dok se veza nije ustalila.

5. Istražite preko Googla je li vaš izabranik uistinu onaj za koga se predstavlja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

6. Nemojte vašem izabraniku dati do znanja da ste ga provjeravali na Facebooku ili Googleu.

7. Podijelite uzbuđenje s prijateljima na Facebooku ili Twitteru zbog odlaska na spoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

8. Nemojte otkriti s kim izlazite ili gdje idete na društevnoj mreži.

9. Ne šaljite poruku zahvale nakon dobrog spoja.

10. Nemojte nekoga zvati na spoj preko poruke ili SMS-a. Još uvijek je najbolja ideja to učiniti uživo ili preko telefona.

11. Ne mijenjajte status u 'In a Relationship' bez da ste o tome raspravili s osobom s kojom izlazite.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

12. Ako se oboje složite da je vrijeme promijeniti status, učinite to istovremeno na neku posebnu noć i kako biste proslavili vašu novu razinu digitalne veze.

fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo