SJAJNA PRILIKA! /

Želite li da i vaši proizvodi budu dio Lidlovih Okusa zavičaja? Evo kako vaših ruku djelo može postati dio Lidlove ponude

Image

Tisuće OPG-ova i raznih proizvođača diljem Hrvatske rade naporno kako bi proizveli najkvalitetnije sezonske namirnice i proizvode koji će zadovoljiti potrebe lokalne zajednice. Upravo zato Lidl želi pružiti priliku ovim vrijednim ljudima da svoje proizvode plasiraju na police njihovih dućana.

10.5.2023.
9:32
VOYO logo

Lidl Hrvatska već deset godina podržava domaće OPG-ove i domaće proizvođače brendom "Okusi zavičaja", a sada je otvoren i poseban poziv za sve prehrambene i neprehrambene proizvođače da se uključe u natječaj “Hrvatskih ruku djelo”.

Lidlova želja i cilj je projektom "Hrvatskih ruku djelo" još jednom podržati obiteljska gospodarstva i druge dobavljače iz cijele zemlje pružajući im priliku da postanu Lidlovi partneri i tako plasiraju svoje proizvode diljem Hrvatske. Lidlov natječaj "Hrvatskih ruku djelo" ovoga će puta obuhvaćati sve kategorije proizvoda – prehrambene proizvode (voće, povrće, sokovi, vina, mliječni i suhomesnati proizvodi te drugo) i neprehrambene proizvode (sapuni, kozmetika, sredstva za čišćenje i drugo).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stoga  ako smatrate da imate kvalitetan domaći brend i ako ste željni uspješne suradnje s velikim trgovačkim lancem, prijavite se na ovogodišnji natječaj koji traje do 30. lipnja 2023. godine!

‘Okusi zavičaja’ slave 10. godišnjicu

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„U Lidlu smo jako ponosni na ‘Okuse zavičaja’ koji ove godine slave 10. godišnjicu. Još od dolaska na hrvatsko tržište Lidl pruža snažnu podršku hrvatskom gospodarstvu pa tako danas surađuje s više od 400 domaćih dobavljača, a njihov popis se svake godine povećava. Natječaj “Hrvatskih ruku djelo” samo je nastavak poticanja domaće proizvodnje, a uz to Lidlov cilj u Hrvatskoj i globalno je podizanje svijesti o važnosti uravnotežene prehrane te konzumiranju sezonskih, lokalno uzgojenih namirnica“, poručila je ovom prilikom voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković.

Važna za očuvanje tradicionalnih zanata

Image

Domaća kvaliteta, svježina i pristupačna cijena ključne su riječi koje se vežu uz 'Okuse zavičaja', a uz proizvode koji su u asortimanu, kao što su sir, pršut, med, maslinovo ulje i razni začini, Lidl teži tomu da proširi ponudu novim proizvodima koje će stvoriti upravo vrijedni OPG-ovi i drugi proizvođači diljem Hrvatske te ovog puta šansu nudi i neprehrambenim domaćim brendovima.

Također, treba napomenuti da je Lidl kao jedan od najvećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj i Europi preuzeo važnu društvenu odgovornost i posvećenost održivosti u svojem poslovanju. U tom smislu, Lidl je u sklopu ove kampanje naglasio važnost korištenja domaćih i sezonskih proizvoda, s ciljem smanjenja negativnog utjecaja na okoliš te podrške lokalnoj ekonomiji.

Svi imaju šansu

Image

Svi prijavljeni OPG-ovi i poljoprivredni proizvođači imaju priliku postati Lidlovi partneri i svoje proizvode plasirati na Lidlove police diljem Hrvatske. "Uvjereni smo da ćemo zajedno moći ponuditi kupcima najkvalitetnije proizvode po pristupačnoj cijeni", poručuju iz Lidla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stoga, ako želite postati njihov partner, prijavite se na natječaj i postanite dio 'Okusa zavičaja' i Lidlove ponude. Pokažite svoje znanje, vještinu i ljubav prema onome što sami proizvodite te s Lidlom podržite društveno-gospodarski razvoj ruralnih područja.

Kako do prijave?

Image

Lidl Hrvatska poziva OPG-ove, proizvođačke organizacije i druge organizacijske oblike poljoprivrednika da se prijave na natječaj „Hrvatskih ruku djelo“ od 5. svibnja do 30. lipnja. Na poveznici https://okusizavicaja.hr/proizvodi/ možete pronaći informacije o natječaju, pravilnik te pristupni obrazac. Za uspješnu prijavu potrebno je da proizvođači koji zadovoljavaju uvjete natječaja ispune sve stavke online pristupnog obrasca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Uvjereni smo da ćemo zajedno moći ponuditi kupcima najkvalitetnije proizvode po pristupačnoj cijeni", poručuju iz Lidla.

Proizvođači na natječaj mogu prijaviti više vrsta svojih proizvoda, a nužno je da se radi o proizvodu hrvatskog podrijetla i vlastite proizvodnje.

Sadržaj nastao u suradnji RTL native kreativnog tima i Lidla!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo