U sklopu svog rasta, Majorel je najavio dolazak u Hrvatsku s fokusom na telekomunikacijsko tržište koje sve više cvijeta i razvija se u eri digitalizacije. Otvaranjem ureda u Zagrebu, Majorel je u potrazi za novim talentima koji poznaju Talijanski ili Njemački jezik.
Možda si baš ti novi član Majorel tima
Spadaš li u skupinu koju brine nedostatak radnog iskustva ili pak želiš novi početak u svojoj karijeri, postaneš li član Majorel tima, primit ćeš svu potrebnu edukaciju i trening – besplatno! Uz Majorel, možeš ostvariti svoj prvi korak u karijeri, steći sve potrebne vještine i napredovati pomažući ljudima.
Odlični uvjeti za buduće zaposlenike
Imate li barem SSS obrazovanje, odlične organizacijske vještine, poznavanje rada na računalu i orijentirani ste na zadovoljstvo kupaca s izvrsnim poznavanjem talijanskog ili njemačkog jezika – prijavite se još danas!
Majorel vam nudi rad u modernim uredima s ugodnom i pozitivnom atmosferom u Zagrebu te početnim primanjima između 6500,00 – 7000,00 kn, što vrlo konkurira za prvu početnu plaću na hrvatskom tržištu.
Mogućnost rada na pola radnog vremena – ukoliko ste zainteresirani za poziciju, no ne možete biti na radnom mjestu osam sati dnevno, Majorel nudi i mogućnost pola radnog vremena što je odlična prilika za ljude koji studiraju ili imaju druge obaveze.
Mogućnost rada od kuće – ukoliko pričate talijanski jezik, Majorel pruža i opciju rada od kuće ukoliko živite barem 100 kilometara od Zagreba!
Želiš li doznati više o poziciji „Agenta korisničke podrške“ i pridružiti se Majorel timu u Zagrebu, kliknite ovdje.
Ovo je pravo vrijeme za karijeru agenta
Kako bi se što lakše povezali ljudski resursi s poznatim brendovima i omogućili potrošačima kvalitetnu uslugu u stvarnom vremenu, agenti u centru za podršku nisu samo obični posrednici, već prema Majorel viziji 'posrednici od povjerenja'.
Zanima li vas karijera agenta korisničke podrške, koji želi raditi u inovacijskom okružju gdje je fokus na stvaranje vrijednosti i razvoj novih usluga, Majorel je glavni igrač koji stalno širi nove horizonte.
Priča o Majorel: „Dosljednost, jednostavnost i vrijednost – posvuda“
Majorel je međunarodna tvrtka s više od 60.000 zaposlenika diljem svijeta, specijalizirana za korisničko iskustvo i podršku poslovnih procesa.
Od trenutka osnivanja 2019. sa sjedištem u Luxembourgu, Majorel bilježi svoj rast diljem 31 zemlje na 5 kontinenata s podrškom rada na 60 jezika.
Kombiniranjem talenata, podataka i tehnologije Majorel je pronašao uspješnu formulu u pružanju pravog učinka za preko 400 klijenata.
„Podržavamo vaše kupce u bilo kojem trenutku, putem svakog uređaja i na način koji očekuju od svojih brendova. Govorimo njihovim jezikom gdje god da se nalaze i bez obzira na njihovu kulturu.“
Nagrađivan uspjeh
Već drugu godinu zaredom, u rujnu 2020. tvrtka Majorel je proglašena vodećim 'Liderom' za globalni servis u upravljanju korisničkim iskustvom u EMEA regiji prema izvješću Everest Group kompanije (“Upravljanje iskustvom korisnika (CXM) u EMEA – Services PEAK Matrix® Assessment 2021”).
Ne zaustavlja ih ni pandemija
U 2020. u vrijeme pandemije, Majorel je otvorio čak 900 novih radnih mjesta u Georgiji, SAD. U godini izazova i poteškoća, Majorel je još jednom dokazao svoje vodstvo uvođenjem novih praksi. Drugi korak – Hrvatska!
Vizija koja uvijek gleda prema naprijed
Iz dana u dan, očekivanja kupaca se mijenjaju, stoga je potrebno stalno njegovati odnos u ravnoteži između korisnika s brendom.
U modernom okruženju, gdje se često isprepliću različite mreže novih tehnologija, očekivanja potrošača i pravovremeno pružanje usluga, vrhunska operativna učinkovitost je nužan faktor koji Majorel nastoji spojiti s ljudskim potencijalom.
Prijavi se još danas i postani dio Majorel tima u Zagrebu!
Sadržaj producirao RTL Digital u suradnji s Majorel tvrtkom prema najvišim uredničkim standardima.