Meghan Markle prije nekoliko dana ponovno se pojavila na društvenim mrežama pa iznenadila obožavatelje novim projektom koji će uskoro lansirati u prodaju.
Riječ je o Instagram stranici pod nazivom American Riviera Orchard na kojoj je trenutno objavljeno devet fotografija koje zajedno čine logotip brenda, u kojem je navedeno ime grada gdje je Meghan izgradila novi život sa suprugom Harryjem i njihovom djecom.
Iako je potvrđeno da je vlasnica Instagram profila upravo bivša vojvotkinja od Sussexa, na internetu se nije stvorila prevelika euforija oko nje, a mnogi su joj zamjerili i to što se poslužila bivšom kraljevskom titulom koju je napustila preselivši se u Ameriku.
Njezin novi profil trenutačno prati 500 tisuća korisnika, što je znatan pad u odnosu na uspjeh koji je postigla na bivšem profilu 2018. godine, kada je za samo 5 sati uspjela oboriti rekord Instagrama s milijun pratitelja.
Njezini hejteri ne prestaju dijeliti šale na račun Meghan i njezinog poslovnog neuspjeha, a mnogima smeta što se vratila u središte javnosti u trenutku dok nitko ne zna što se događa s princezom Kate.
"Nije mogla pasti niže. Umjesto da vrati titulu kraljevske obitelji o kojoj je širila laži, koristi je da bi promovirala svoj privatni biznis. Nema sumnje da je švorc i luđa nego ikad prije", glasio je jedan od komentara na Twitteru.
Još uvijek nije poznato što će nuditi novi brend, a prema stranim izvještajima, Meghan će se usredotočiti na kućanske potrepštine poput posuđa, stolnjaka te raznih džemova i namaza.
Detalji na web stranici su oskudni kao i na Instagram profilu, a posjetiteljima se nudi mogućnost prijave e-pošte kako bi prvi bili u toku s najnovijim informacijama.
POGLEDAJTE VIDEO: Mirjana Rakić: 'Prije ćemo imati izbore nego doznati odgovore o Kate Middleton'