JEDVA STE ČEKALI OVAJ FILM? / Bojimo se da vam neće biti drago čuti što su sve kritičari izgovorili o njemu

Image
Foto: Profimedia

Kritičari tvrde da je završetak skrojen tako da podilazi okorjelim fanovima

19.12.2019.
14:04
Profimedia
VOYO logo

"Uspon Skywalkera" trebao je biti sjajan završetak priče o Ratovima zvijezda, filmskog serijala dugog 42 godine, ali po mnogim kritičarima film u tome nije uspio. Povratak redatelja J.J. Abramsa toj svemirskoj sagi ocijenjen je kao neoriginalan. Kritičari tvrde da je završetak skrojen tako da podilazi okorjelim fanovima. Na stranici Rotten Tomatoes dobio je samo 59 posto pozitivnih ocjena, što je najgore za neki film iz serijala od "Fantomske prijetnje" koji se inače smatra najgorim od njih devet. The Los Angeles Times film je nazvao "kukavičkim" s "jeftinim obratima".

Nisu baš svi razočarani

"U želji da nikoga ne uvrijedi, ispao je kao da su ga radili fanovi, a ne profesionalni filmaši", dodaje časopis Time. The Hollywood Reporter piše da je Abrams napravio film po načelu "više je više", što gledatelja ostavlja "napuhanog zbog previše različitih jela s čudnim sastojcima". Prethodni film, "Posljednji Jedi" bio je eksperimentalan i oduševio je kritičare, ali ga je zato, jer je poremetio neke dogme Ratova zvijezda, na nož dočekala glasna manjina tvrdokornih fanova. Ima i pozitivnih kritika. Variety piše da se radi o "najelegantnijoj i najemotivnijoj" epizodi Ratova zvijezda od "Imperij uzvraća udarac" iz 80-ih godina. Daily Telegraph dodaje "da našim junacima daje kraj kakav zaslužuju". CNN piše da je Abrams snimio "film za one koji ga najviše vole".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

New York Times nije bio tako uviđavan i napisao je da je Abrams "najuporniji B student u popularnoj kulturi". Znalci, međutim, ne očekuju da će loše kritike smanjiti želju da se pogleda film, koji je u srijedu krenuo u svjetsku distribuciju, i pretpostavljaju da bi predstojeći vikend mogao zaraditi između 200 i 225 milijuna dolara na blagajnama u SAD-u i Kanadi, a to bi bilo među najboljim otvaranjima u povijesti filma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo