Među okupljenima tako su se našli Nera Stipičević, Iva Mihalić, Zrinka Cvitešić i Hrvoje Rupčić, Lana Barić, Dora Lipovčan, Livio Badurina, Barbara Nola, Lucija Šerbedžija, Milan Pleština, Igor Galaš, Duško Mucalo, Dimitrije Popović, Severina, Saša Broz, Branko Lustig, Ana Karić, Slavica Knežević, Goran Grgić, Vinko Brešan i mnogi drugi.
Najviše pažnje dobila je Zrinka Cvitešić koju je došao podržati njezin dečko Hrvoje Rupčić, a par se cijelo vrijeme smiješio. Zaljubljeno su gledali jedno drugo i činilo se kao da jedva drže ruke podalje jedno od drugog. Pozornost je privukla i Severina koja je, od objavljivanja trudnoće i odlaska u mirovinu, pojavljuje na svakom iole važnijem društvenom događanju, i to bez svog zaručnika Milana kojem se izgubio svaki trag i glas, a pjevačicu bi, ako ovako trudna nastavi pohoditi evente, uskoro mogli prozvati posvudušom.
Tolstojev Rat i mir u režiji Tomaža Pandura estetikom minimalizma u prvi plan stavlja glumce. Poetiku predstave jasno otkriva tih nekoliko početnih slika. Na djelu je 'pandurovsko' poimanje teatra i posebna redateljska magija koju odavno cijene ljubitelji kazališta izvan naše regije. Na početku predstave diže se crni zastor, pozornica je posuta zemljom, na jednostavnoj ali dojmljivoj slici dominiraju tri velika lustera sastavljena od neonskih cijevi...
Na sceni se prvi pojavljuje Livio Badurina u ulozi sluge. Hrani galebove i odmiče veliki bijeli zastor te otkriva ostatak ansambla. On je tu u ulozi svojevrsnog komentatora. Vodi gledatelje kroz priču. Na sceni su svi prvaci Drame HNK Zagreb predvođeni Goranom Grgićem, Almom Pricom, Milanom Pleštinom, Zrinkom Cvitešić... Riječ je o ozbiljnom kazališnom događaju, koji je s pravom već tjednima glavna tema svih kazališnih razgovora u metropoli.