CROATIA AIRLINES ODGOVORILA JACQUESU: / 'Međunarodne sigurnosne procedure moramo poštivati...'

Image
Foto: Duško Jaramaz/PIXSELL

Pjevač se na svom profilu na Facebooku obrušio na aviokompaniju zbog nenajavljenog stajanja u Splitu na putu iz Zagreba do Rima.

16.9.2016.
9:50
Duško Jaramaz/PIXSELL
VOYO logo

Nakon što je Jacques Houdek na Facebooku izrazio svoje nezadovoljstvo uslugom Croatia Airlinesa, aviokompanija je odgovorila na njegovo prozivanje.

Image
JACQUES NA FEJSU OPAKO OPALIO PO CROATIA AIRLINESU: /

'Kakva država - takva aviokompanija...'

Image
JACQUES NA FEJSU OPAKO OPALIO PO CROATIA AIRLINESU: /

'Kakva država - takva aviokompanija...'

Pjevač se, naime, požalio što je na putu iz Zagreba do Rima zrakoplov kojim je letio stao u Splitu, kako tvrdi, bez ikakve najave. Također mu je zasmetalo što su putnici u Splitu morali izaći iz aviona, ponovno proći sigurnosnu provjeru i zatim se vratiti na svoje mjesto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Houdek je to okarakterizirao kao "MUČENJE, za koje ste zapravo jako mnogo platili" te dodao da se osjeća prevareno.

Croatia Airlines je objasnila zašto se to radi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međunarodna sigurnosna procedura

"Shvaćamo kako ta procedura može inkomodirati putnike, ali međunarodne sigurnosne procedure moramo poštivati", poručili su iz aviokompanije, dodavši kako "linija Zagreb – Rim s međuslijetanjem u Splitu postoji od srpnja 1992. godine" te da je to jasno naznačeno na nekoliko mjesta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

CA se osvrnula i na Jacquesov prigovor na cijenu usluge.

"Što se tiče cijena zrakoplovnih karata, one ovise o datumu putovanja i popunjenosti putničke kabine. Cijene uključuju prevozninu, ali i različite pristojbe i naknade koje nisu prihod avioprijevoznika. Također, želimo naglasiti kako povremeno organiziramo posebne promotivne akcije kako bismo našim putnicima omogućili da putuju što povoljnije", piše u poruci koju je zrakoplovna kompanija ostavila na pjevačevu profilu na Facebooku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ispod objave aviokompanije su se ubrzo počeli nizati komentari, a najzanimljiviji je onaj u kojem se proziva CA kako na svojoj službenoj stranici pogrešno naziva stajanje o kojem je riječ.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lažno oglašavanje?

"U ovom se slučaju nikako ne može raditi o "technical stopu", s obzirom na to da su putnici iskrcani iz aviona, bez obzira na to koji je razlog iskrcavanja. Dakle, riječ je o slučajnom (ili namjernom) lažnom oglašavanju, te su takvom terminologijom putnici dovedeni u zabludu", komentirao je jedan korisnik interneta, a pjevač mu je zahvalio jer je, kaže, shvatio zašto mu je izlaženje iz aviona u Splitu zasmetalo.

"HVALA Tin Franović tko god da jesi što si SHVATIO o čemu jedan mali (dobro, ne baš tako mali) običan čovjek govori!!!", napisao je Houdek.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Screenshot/Facebook

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo