2Cellos, glazbeni dvojac koji čine Stjepan Hauser i Luka Šulić, već sezonama surađuje s modnim brendom s.Oliver koji je nedavno predstavio kampanju za kolekciju jesen/zima 2018. Poznati glazbenici kampanju su snimili u Slovenskom narodnom kazalištu u Mariboru. Rezultat su fotografije koje prikazuju glavne odrednice ovog brenda, a to su kvaliteta i funkcionalnost koje objedinjuje vizija modernog muškarca. S.Oliver kolekcija namijenjena je svim muškarcima koji vole nositi causal i sportske kombinacije, za razliku od s.Oliver BLACK LABEL koja se i dalje temelji na klasici i eleganciji.
NEĆETE VJEROVATI DOK SAMI NE VIDITE: 2Cellos postali – pirati s Kariba
Hauser i Šulić priznali su da im je bilo zabavno nastupiti u ulozi modela jer je atmosfera na snimanju bila odlična. "Savršeno se snalazimo u s.Oliver filozofiji. Zamjenili smo svjetla velikih pozornica s ovom kazališnom i ta topla atmosfera, gledalište i skriveni hodnici prekrasnog kazališta pokazali su se kao idealna kulisa za još jedno naše modno snimanje", rekli su za Story dodavši da s.Oliver kreaira odjeću kakvu vole nositi i privatno i na nastupima te da je to razlog zašto s ovim brendom surađuju već dugo. Glavni moto s.Oliver BLACK LABEL linije glasi "Komfor je novi luksuz", a ova kolekcija ističe se novim mješavinama materijala i elegantnim krojevima.