Ljetni koncerti na Tvrđavi sv. Mihovila u punom su jeku i nezaobilazna su postaja za sve one koji su željni dobre glazbe i vrhunskog provoda. Pozornica ove impozantne šibenske tvrđave rezervirana je i za program „Glasno s Tvrđave“, u organizaciji produkcijske kuće RTL Music, koji je započeo 8. srpnja nastupom jednog od naših najosebujnijih umjetnika – Rade Šerbedžije, a traje sve do konca kolovoza. Sljedeći koncert pripremili su Vojko V i z++, a održat će se 22. srpnja.

Bez obzira na neupitan spektakl za koji će Vojko biti zaslužan, Mastercard se, u suradnji s organizatorom, odlučio čitav događaj učiniti još posebnijim za korisnike svojih kartica. Tako je i za ovaj koncert osmišljen paket koji će pojedincima i njihovom društvu omogućiti poseban tretman dok uživaju u nastupu svojih omiljenih glazbenika. Paket po cijeni od 350 kuna uključuje četiri ulaznice za koncert, pića dobrodošlice, mogućnost obilaska tvrđave prije početka koncerta te rezerviran lounge s ekskluzivnim pogledom na pozornicu i njezino okruženje. Na platformi priceless.com/hrvatska za korisnike Mastercard® kartica dostupna su tri ovakva paketa pa tako do njih mogu doći zaista samo oni najbrži.

Nakon uspješnog nastupa Rade Šerbedžije i Vojka V, srpanjski line-up zatvorit će Daleka obala, dok će u kolovozu nastupiti još tri poznata glazbena sastava uz koje je zabava zagarantirana – Let 3, Neno Belan i Fiumens te TBF. Za svaki od koncerata Mastercard i RTL Music će nuditi posebna iskustva na priceless.com/hrvatska, a sve što trebate napraviti kako biste došli do svog paketa i razveselili svoje društvo jest registrirati se svojom Mastercard karticom i redovito pratiti ondje objavljene ponude.

Ova je ponuda dio globalnog programa Priceless, digitalne platforme koja nudi niz različitih iskustava prezentirajući diljem svijeta ono najbolje od svih destinacija koje su dio programa, pa tako i naše zemlje. Upravo među tim jedinstvenim iskustvima, kreiranima posebno za korisnike Mastercard kartica, baš svatko može pronaći nešto za sebe – bilo da se radi o gurmanima željnima novih gastronomskih doživljaja i vještina, avanturistima koji obožavaju prirodu, zaljubljenicima u stjecanje novih znanja koje nam donosi digitalna tehnologija, osobama koje žele uvijek pratiti najnovije modne trendove ili onima koji se jednostavno žele odmoriti na manje uobičajen način.