U lijevom kutu ringa okružen konceptom britanske opere kazalištarca Rufusa Norrisa, neumorni pjevač i lider Damon Albarn podrinuo je još jedan dokaz vlastitoj širini, genijalnosti i apsolutnoj glazbenoj neuhvatljivosti.
Bilo žanrovski, bilo kvalitativno, lik je neponovljiv. Od Mali musica, preko Gorillaza s Danger Mouseom, Rocket Juice & the Moon s Fleeom iz Peppersa, Good, Bad and The Queen s preživjelim Clasherom Paulom Simononom, Damon Albarn ne poznaje zaustavljanje kao opciju.
Samo se širi i čini to vrlo lucidno, maštovito, kompozitorski slojevito, šaroliko. Opera tematizira rad, život i djelo Johna Deea, savjetnika britanske kraljice Elizabeth Prve.
U taj je tok vremena prošarao od folka, world musica, pop segmenata, klasične glazbe, interesantnih vokaliza, skladajući operu 21. stoljeća uz klasični bendovski potpuri, orkestrac ije i instrumentalne dijelove radio je ne bježeći od bendovskih osnova dok je vokalno pratio i podcrtavao radnju.
U desnom kutu ringa njegov bandmate, gitarist Graham Coxon, na svom osmom solo naslovu nastavlja njegovati indie postulate "sobno/garažne" produkcije. Svirajući pjesme sklapane od osnovnih blurovskih ritam i riff principa Coxon je zaigran i nonšalantan poput razularenog klinca kojem se zaželjelo bučiti, premda je u osnovi jedan melodični odlikaš.
Ma koliko se naslov albuma referirao na Accident & Emergency toliko bi odgovarao i A i E akordici po jednostavnosti principa stvaranja pjesama.
Baza je grungerski pop s mnoštvom distorzija i zveketa gitara, no ispod te nafalno grube površine naziru se slojevi pedantnog gitariste čiji se bendovski tragovi i potpis još uvijek itekako osjete a pritom se on niti najmanje ne trudi odmicati od očitog.
Uz ovoliko raspoložene i još uvijek uzbudljive kreativce prava je šteta što ih timski rad pod egidom Blura više ne intrigira za hvatanje u koštac s duhovima bolje prošlosti. Ocjena: 8/10