Osim što se sam festival preselio na Trnjanski nasip, organizatori su odlučili u jedan dan zbiti gomilu izvođača i napraviti eksplozivan tulum.
Glavna bina bila je smještena u dvorište Jedinstva, Dvorana Jedinstvo poslužila je kao floor namijenjen isključivo elektronskoj glazbi gdje su se DJ-i izmjenjivali na Net stageu, dok se u samom klubu Močvara smjestio stage Muzika na Marsu.
Zvijezde večeri bili su Britanci Skunk Anansie. Bend koji je žario i palio 90-ih, prije godinu dana ponovo se okupio i na svojoj turneji europskim festivalima pokušava vratiti staru slavu.
Ako je suditi po publici koja se okupila na Mars festivalu već imaju more fanova koji ih i dalje vole zbog onog što su bili. Osim što je dvoršite Jedinstva bilo do kraja ispunjeno, dobne granice u publici nije bilo. I oni iznad 40 i oni ispod 20 došli su Skunk poslušati u živo i svima se zasigurno isplatilo.
Skunk Anansie spada u kategoriju bendova koje se u svakom slučaju isplati čuti u živo, bez obzira bili njihov fan ili ne. Danas su na žalost bendovi čija je svirka u živo bolja od one na studijskom albumu rijetkost, ali Skunk Anansie ne spada u tu kategoriju što su pokazali i u Zagrebu.
Pjevačica Skin definitivno ima jedan od najzanimljivijih i najdominatnijih vokala, a svoje glasnice nije ni najmanje štedjela pred zagrebačkom publikom.
Uvježbana trojka na gitari, basu i bubnjevima koja ju je pratila zapečatila je koncert.
Odličan zvuk i ziheraške, ali domišljate improvizacije, začinile su ovaj koncert. Bend je na binu izašao pola sata kasnije nego je najavljeno no odmah je počelo žestoko.
Intro i Selling Jesus pjesme su koje su u trenutku zagrijale publiku i Skin ubacile u najbolju formu.
Njenoj izvedbi ne može s ništa prigovoriti , no ukusi se razlikuju. Ako ste ljubitelj laganijih stvari benda poput Because of You ili Weak vjerojatno bi ste uživali tijekom cijelog koncerta, no za vrijeme tih laganica Skin je svojim vokalom 'pojela' čitav bend koji je u žešćim pjesmama suvereno koegzistirao s njenim moćnim vokalom.
Najimpresivniji dio u inače energičnom nastupu bio je crowdsurfing pjevačice koja se hrabro spustila među publiku koja ju je ponijela do nadstrešnice od tonca, da bi se potom (bar s metar i pol visine) bacila među fanove koji su je prenijeli nazad do pozornice.
Bend se dva puta odazvao na bis, komplimentirao publiku i odradio sat i pol svirke i tako definitivno učinio ovo izdanje Mars festival glazbenom feštom za pamćenje, tijekom koje je i bubnjar Mark Richardson proslavio svoj rođendan.
U Močvari su se predstavili mladi Dallasovi uzdanici među kojima su bili i već proslavljeni Mostarci Vuneny, zatim Father, Grad, The Orange Strips, Quassar, The Hendikeps...
U Hrvatskoj je prvi put zasvirao i Atlas Sound, solo projekt Bradforda Coxa, koji zbog visoke temperature i termina svirke nije uspio skupiti veliki broj fanova.
Zagrebački prvaci stoner rocka GD2D (God Day To Day) imali su jedan od rijetkih nastupa pred domaćom publikom i zajedno s The Hendikepsima su pokazali da domaća glazbena scena ima jake mlade nade.
U sitnim satima na pozornicu je izašao i Let3, koji je svojom svirkom zatvorio stage u Močvari.
U dvorani Jedinstvo do šest ujutro se partijalo uz Net Stagea. Jedan od najzanimljivijih izvođača ovogodišnjeg izdanja Mars festivala bio je DJ Kavinsky, koji se ubraja među najveće zvijezde elektro house scene. Nastup na Marsu njegov je prvi posjet Hrvatskoj, a svojim originalnim setovima pokazao je zašto je baš on surađivao s Daft Punkom, Justiceom, Raptureom i Sebastianom te remixirao Sebastiena Telliera i Klaxonse.
Domaće boje na net stageu predstavljale su dvije DJ-ice, Iva Starkovka i Rea, koje su svojim veselim setovima publiku zadržale na podiju, a Itch i Boodale su po tko zna koji put pokazali da stvarno znaju što rade.
Ipak najveće DJ zvijezde bili su SymbolOne koji su također prvi put nastupili u Hrvatskoj i otkrili zašto su rado viđeni na bojnim europskim festivalima. Glazba nastala u njihovoj režiji vrijedna je samo i isključivo plesa. Svaki drugi komentar bio bi suvišan.