arti-201002220517006Odluka je donesena pošto su strateški marketinški partneri obavijestili organizatore HRF-a da "zbog novog vala gospodarske krize i neovisno o jamstvima da će festival biti realiziran profesionalno, transparentno i uz visoke produkcijske standarde", moraju odustati od preliminarnih dogovora za praćenje ovogodišnjeg festivala.
"Odluka je bila emotivno teška, ali racionalna i odgovorna prema svima koji su uključeni u festivalski projekt" izjavio je direktor HRF-a Juraj Hrvačić.
Ističe se da, s obzirom na vrlo teško stanje na marketinškom tržištu i gospodarskoj sceni, "lepršavi, glazbeni projekti kao što je HRF mogu pričekati bolja vremena".
U projekt HRF-a uključeno je šezdesetak radijskih postaja, dvadesetak lokalnih i sedam regionalnih televizijskih kuća, te je najbolje da se novac utroši na redovito oglašivanje kako bi se osigurala stabilnost poslovanja svakog medija, dodaje se.
Ogranizacijski odbor HRF-a ispričao se gradu Opatiji i gradonačelniku Ivi Dujmiću, opatijskim turističkim i hotelijerskim djelatnicima te osobito autorima i izvođačima.
"Budućnost Hrvatskoga radijskog festivala je neupitna. Odustajanjem smo pokazali profesionalnost, ozbiljnost i društvenu odgovornost", ističe se. Organizatori najavljuju da će se festival održati u "bolja vremena", najkasnije iduće godine i najvjerojatnije u Opatiji.
Na konferenciji za novinare otprije tjedan dana bilo je najavljeno da će ovogodišnji HRF uz ljetno imati i zimsko izdanje.