Gibson u reciklaži

31.3.2010.
12:24
VOYO logo

Kao veteranski bostonski detektiv Thomas Craven u ovom krimiću istražuje slučaj ubojstva vlastite kćerke Emme (Bojana Novaković) i pritom otkriva njeno antikoproracijsko zviždačko djelovanje i zavjeru privatne tvornice naoružanja u kojoj je ona radila.

Redatelj Martin Campbell (poznat po Bondovima Zlatko oko i Casino Royale) zasnovao je film na istoimenoj seriji BBC-a. No, pritom nije vodio računa da se ono što se 1985. činilo intrigantnim, danas čini malo prožvakanim, osobito u Hollywoodu koji je u međuvremenu producirao pregršt filmova s korporacijskim zavjerama. Campbell se očito nadahnuo i klasičnim policijskim trilerima u kojima je samotnjačkog osvetnika glumio Clint Eastwood, no rezultat nije bio na toj razini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Neki dijelovi filmova djeluju prilično zbrzano, poput zarobljavanja i oslobađanja iz zatočeništva u korporaciji, a neki pomalo nategnuto, osobito rasplet. Ipak, nostalgičari za filmovima kao što su oni iz serijala Smrtonosno oružje rado će pogledati film s Melom Gibsonom kao policijskim inspektorom u akciji, čak i ako on djeluje izlizano, poput kakvog remakea starih osvetničkih filmova s Charlesom Bronsonom.

Gibson nije više u formi za projekte poput Pobješnjelog Maxa, ali ima još dovoljno uvjerljivosti za uloge u kriminalističkim trilerima. Bila bi šteta da je odustao od glumačkog posla, premda je Apocalypto pokazao da je riječ o vrlo kompetentnom redatelju koji ne pristaje na kompromise.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zlatko Vidačković

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo