Kao veteranski bostonski detektiv Thomas Craven u ovom krimiću istražuje slučaj ubojstva vlastite kćerke Emme (Bojana Novaković) i pritom otkriva njeno antikoproracijsko zviždačko djelovanje i zavjeru privatne tvornice naoružanja u kojoj je ona radila.
Redatelj Martin Campbell (poznat po Bondovima Zlatko oko i Casino Royale) zasnovao je film na istoimenoj seriji BBC-a. No, pritom nije vodio računa da se ono što se 1985. činilo intrigantnim, danas čini malo prožvakanim, osobito u Hollywoodu koji je u međuvremenu producirao pregršt filmova s korporacijskim zavjerama. Campbell se očito nadahnuo i klasičnim policijskim trilerima u kojima je samotnjačkog osvetnika glumio Clint Eastwood, no rezultat nije bio na toj razini.
Neki dijelovi filmova djeluju prilično zbrzano, poput zarobljavanja i oslobađanja iz zatočeništva u korporaciji, a neki pomalo nategnuto, osobito rasplet. Ipak, nostalgičari za filmovima kao što su oni iz serijala Smrtonosno oružje rado će pogledati film s Melom Gibsonom kao policijskim inspektorom u akciji, čak i ako on djeluje izlizano, poput kakvog remakea starih osvetničkih filmova s Charlesom Bronsonom.
Gibson nije više u formi za projekte poput Pobješnjelog Maxa, ali ima još dovoljno uvjerljivosti za uloge u kriminalističkim trilerima. Bila bi šteta da je odustao od glumačkog posla, premda je Apocalypto pokazao da je riječ o vrlo kompetentnom redatelju koji ne pristaje na kompromise.
Zlatko Vidačković