Pronađen novi planet na kojem postoje kišni oblaci

Patuljasti planet smeđe boje od Zemlje je udaljen 7,3 svjetlosnih godina i prvi je planet izvan Sunčevog sustava na kojem postoje kišni oblaci.

27.8.2014.
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Astronomi iz Washingtona došli su do otkrića koje može biti važan korak prema pronalaženju planeta sličnog Zemlji. Riječ je o planetu s kišnim oblacima, prvom takvom izvan Sunčevog sustava.

U pitanju je patuljasti planet smeđe boje, udaljen od Zemlje 7,3 svjetlosnih godina. Od Jupitera je veća 10 puta, a ime joj je, zasad, WISE J0855-0714, piše Daily Mail. Tim znanstvenika na čelu s Jacqueline Faherty do ovog otkrića došao je kombinacijom 151 infracrvene slike i uz pomoć 6,5 metara dugačkog Magelan teleskopa.

I ranije se događalo da astronomi pronađu planete s vodenom parom, no ovo je prvi put da su izvan Sunčevog sistema otkriveni kišni oblaci. Jedini planeti s vodonosnim oblacima u našem sustavu su Zemlja i Mars.

Možda će te zanimati

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču