NASA OBJAVILA JEZIVE RADIOSIGNALE KOJI STIŽU S VENERE: / Sonda na putu do Sunca zabilježila je nešto neobično

NASA-ina solarna sonda Parker tijekom preleta kroz Venerinu ionosferu snimila je jezivi radiosignal kojeg odašilje nas svemirski susjed.

4.5.2021.

NASA je u ponedjeljak objavila snimku koju je sonda zabilježila dok je proletjela tek 830 kilometara iznad površine Venere 11. srpnja prošle godine. Tijekom svog trećeg preleta uz Veneru, dok se vraćala prema Suncu, sonda je poslala prvo izravno mjerenje Venerine atmosfere u gotovo 30 godina, i rezultati djeluju prilično drugačije od onih u prošlosti.

Prema dosadašnjim analizama, čini se da gornji sloj Venerine atmosfere prolazi značajne promjene tijekom solarnog ciklusa, kako se naziva period od 11 godina tijekom kojeg se mijenja razina Sunčeve aktivnosti, prenosi Daily Mail.

Nova mjerena si o korak na putu da se objasni zašto su Zemlja i Venera, iako su nastale u sličnim uvjetima i iz sličnih materijala, toliko različite. Venera nema magnetno polje, a temperature na površini je oko 460 stupnjeva Celzijevih, dovoljno da se tali olovo. Pored toga, atmosfera koja je sastavljena uglavnom od ugljikovog dioksida stvara tlak od 93 bara, što odgovara tlaku 900 metara ispod površine mora. Zbog Toga, sonde koje dođu na površinu Venere mogu funkcionirati svega nekoliko minuta.

No istraživanje Venere tek je sporedna misija ove NASA-ine sonde. Lansirana 2018., sonda mjeri Sunce. Kada se ponovo približi našoj zvijezdi, doseći će brzinu od gotovo 700 000 kilometara na sat i postati najbrži objekt kojeg je izradio čovjek.

Brak na prvu UK