Dva tehničara, koji sjede u automobilima, zapravo su putnici, koji paze da tijekom probnih vožnji sve prođe u redu. Do sada su automobili prošli 1600 kilometara bez ikakve intervencije tehničara te oko 200.000 kilometara uz manje intervencije predviđene programom, piše Business.hr.
Kroz to vrijeme desila se samo jedna manja nezgoda, jedan je automobil udaren odostraga dok je stajao na semaforu bez ikakve krivnje kompjutora. Također, kompjutori niti jedan jedini put nisu prekršili ograničenje brzine niti zanemarili neki znak ili semafor jer zapravo ne znaju kako to učiniti.
Tehnologija samovozećih automobila omogućuje veću prohodnost cestama jer ti automobili mogu voziti na puno manjoj udaljenosti od drugih automobila, jer im treba neusporedivo manje vremena nego čovjeku da reagiraju na promjene u prometu.
Iako je još uvijek daleko do upotrebe tehnologije koju je razvio Google u svakodnevnom životu ipak je ona tu, no ostaje da se vidi što će to zapravo Googleu. Možda se tajna krije u činjenici da će ljudi moći na internet tijekom vožnje jedino pod uvjetom da ih automobil sam vozi, piše Business.hr.
Prethodni članci:
arti-201009160723006 arti-201010010397006 arti-201010010664006 arti-201010050344006 arti-201009300388006