'ZAŠTITA OD MALTRETIRANJA' /

Željka Markić ne želi otkriti tko im je dao novac

Image
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Željka Markić upozorila je da su mnoge osobe koje su se u javnosti izjasnile za inicijativu, kao i da će na referendumu glasovati "za" imale problema te bile izložene napadima i mobbingu.

26.11.2013.
14:18
Igor Kralj/PIXSELL
VOYO logo

Građanska inicijativa "U ime obitelji" objavila je danas da je putem raznih donacija prikupila oko 231.000 kuna za svoju kampanju, od čega je 30 posto od pravnih osoba, a ostalo su donacije građana, no njezini čelnici nisu izvijestili koje su pravne i fizičke osobe donirale novac kako bi ih "zaštitili od maltretiranja i napada".

Koordinator pravnog tima Inicijative KrešimirPlaninić rekao je na konferenciji za novinare da su postupili po svim zakonima i propisima Republike Hrvatske, pa i što se tiče financija. Podnijeli smo sva izvješća Ministarstvu financija, iako to nije zakonska obveza tijekom referendumskog postupka, a sada predstavljamo prikupljeni iznos od donatora, dodao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također je najavio da će po preporuci Državnog izbornog povjerenstva objaviti troškove kampanje i promidžbe od 16. lipnja do dana uoči referenduma.

"Nećemo objaviti identitet pravnih i fizičkih osoba koje su naši podupiratelji, jer to nismo dužni po zakonu, a i da ih zaštitimo od napada i uvreda kojima smo izloženi zadnjih dana", istaknuo je Planinić. Inicijativa je prvo financijsko izvješće objavila16. lipnja, a dotad je prikupila 164.659 kuna, podsjetio je Planinić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Članica Organizacijskog odbora Inicijative ŽeljkaMarkić upozorila je da su mnoge osobe koje su se u javnosti izjasnile za inicijativu, kao i da će na referendumu glasovati "za" imale problema te bile izložene napadima i mobbingu.

Kao primjer navela je atletičarku BlankuVlašić koja je dala potporu kampanji, a nakon toga su sudionici antikampanje uspjeli potaknuti poništavanje njezina sponzorskog ugovora. Markić je ustvrdila da se njihove volontere i simpatizere javno napada, te da su "izloženi javnom linču".

Do sada smo za kampanju potrošili 75.000 kuna za razne letke i plakate, a jumbo plakate su financirali volonteri, rekla je. Najavila je da će se uskoro pojaviti jinglovi na radio stanicama, te pozvala donatore da još pomognu njihovu kampanju jer su oni inicijativa koju financiraju sami građani.

Naglasila je da podatke o svakom donatoru ima Ministarstvo financija dodavši kako je "aktualna Vlada otvoreno podržala antikampanju". Njihovo ministarstvo ima sve podatke o pravnim i fizičkim osobama koje su naši donatori, a mi nećemo objavljivati javno imena tih ljudi, kazala je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na novinarski upit o njezinu imovnom stanju, o kojem su proteklih dana pisali brojni mediji tvrdeći da je vrlo bogata osoba, Markić je odbila odgovoriti rekavši da "U ime obitelji" okuplja ljude različitih vjerskih i političkih opredjeljenja, pa i imovinskog stanja, što se u Inicijativi ne komentira.

Image
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Kampanja "Građani glasaju protiv" predočila je danas na konferenciji za novinare dosadašnje troškove priprema za referendum u iznosu nešto većem od 285.000 kuna, pri čemu su poimenično objavili sve donatore.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zrnka Kušan je precizirala da se do sada prikupljni fond Inicijative "Građani glasaju protiv" oko 114,5 tisuća kuna, od čega nešto više od 87 tisuća kuna vlastitih sredstava, a ostalo su donacije.

Oko 170 tisuća kuna je u naravi, što čine donacije billboard pozicija tvrtke "Autdoor", rekla je. Povrh toga, bendovi besplatno nastupaju na koncertu, što je vrijedno oko 100 tisuća kuna, kazala Zrnka Kušan.

"Sve anonimne donacije uplatit ćemo u dobrotvorne svrhe", rekla je.

Do sada je utrošeno blizu 50 tisuća kuna od čega najviše za reklamni meterijal: billboard plakate, torbe, majice, bedževe i slično.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Desetog prosinca objavit ćemo konačno financijsko izvješće sa svim dataljima", zaključila je  Kušan.

nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo