Nova tramvajska pruga duga je 2.800 metara, a 'sedamnaestica' će se zaustavljati na pet novih tramvajskih stanica.
"Građani Prečkog tramvaj čekaju od 1987. kada im je došao u vidokrug, ali samo do okretnice Jarun", kazao je direktor ZET-a Julijus Pevalek prigodom svečanosti u Prečkom kojoj su bili nazočni i brojni građani tog naselja, koji su se po prvi puta došli provozati 'svojim' tramvajem.
Radovi na izgradnji nove tramvajske pruge započeli su početkom 2000. i završeni su u roku, a po riječima gradonačelnika Milana Bandića koji se sa svojim suradnicima do Prečkog prvi dovezao tramvajem, to je ujedno i najveća gradska investicija ove godine u Zagrebu za koju je iz gradskog proračuna izdvojeno 110 milijuna kuna.
Osim tramvajske pruge i okretišta, sagrađena je i nova cestovna prometnica, produžena Horvaćanska ulica i Ulica Svilkovići, most Vrapčak, podhodnici Dekanići i Tavankutska, komunalne instalacije za vodovod, kanalizaciju i plin te javna rasvjeta, semaforske i telekomunikacijske instalacije, ispravljačka stanica i javno zelenilo, a glavne radove su izvele tvrtke "Viadukt", MTG, "Industrogradnja", "Tempo", "Zagrebačke ceste" i ostale.
"Oko 50.000 stanovnika Prečkog će lakše moći ići na posao, u školu, u kazalište ili u kino", kazao je gradonačelnik, izvijestivši da je za 2001. gradskim vlastima u planu nabavka novih i revitalizacija starih tramvaja. Dodao je i kako da mu je tramvaj u Prečkom najdraža čestitka za predstojeći rođendan.