Korisnici usluga banaka i posredništva na tržištu vrijednosnica uzimaju Web kao izvrstan medijski izvor informacija kojega redovito koriste, pokazala je studija tvrtke Harris Interactive.
Istraživanje Harris Interactive Financial Landscapea pokazalo je da korisnici posredništva na tržištu vrijednosnica koriste Web za primanje financijskih informacija i postavljaju ga vrijednosno kao izvor ispred dnevnih novina i drugih medija, mnogo češće nego korisnici bankovnih usluga. Kod njih je Web kao izvor financijskih vijesti na drugome mjestu, odmah iza dnevnih novina.
Nadalje, korisnici usluga banaka i posrednika na tržištu koriste redovito sve medijske izvore, uključujući Web siteove, mnogo više od korisnika ostalih elemenata cjelokupnog tržišta. Istraživanje pokazuje da 60 posto korisnika usluga banaka i posrednika na tržištu vrijednosnica otvara bannere s financijskim oglasima kako bi došli do što više informacija o proizvodu. Za obje su grupe kreditne kartice najbolji način kupovine na Webu.
Kod korisnika financjskog posredništva, na drugome mjestu po posjećenosti, iza bannera, nalaze se vrijednosnice, a kod korisnika bankovnih usluga, na drugom su mjestu ponude osiguranja.