Prema riječima Rudolfa Cramera ? stručnjaka za bojenje vozila auto svijet nikada nije bio jednobojniji. Prema statističkim podacima koje je provelo Europsko udruženje dizajnera 80 posto kupaca bira samo četiri boje. Nešto više od 50 posto želi isključivo plavu i srebrnu boju dok se ostalih 30 posto odlučuje na zelenu i crnu. Drečave boje kao što su crvena, žuta, bijela totalno su out.
Ankete su nadalje pokazale da veza između oblika i boje nije toliko važna, budući da se svi modeli mogu naći u obvezatnoj plavoj i srebrnoj. Psiholozi smatraju da je za to zaslužan velik razvoj tehnike s kojom se obično povezuju svjetlucave srebrne boje. Nadalje plava i srebrna boja sinonimi su eleganciju, distancu te dokaz da je njihov vozač cool.
High-tech trend odrazio se i na auto svijet, a to znači da više nije dovoljno imati auto u staroj verziji srebrne boje. Dakle da biste imali moderan auto on se mora nevjerojatno ljeskati na svjetlu. Naime nove boje sadrže irion pigmente koji su dobili ime po iris efektima i odlikuju se posebnim bljeskavim efektima.