Ovaj inovativni digitalni proizvod nosi naziv DAS., što je kratica za „Digital Automotive Space“. Magazin će se objavljivati kvartalno na pet jezika i bit će raspoloživ u cijeloj Europi. Kako kažu u Volkswagenu, aplikacija razvijena specijalno za iPad prebacuje korisnika u ulogu aktera koji pojedine teme magazina uz pomoć funkcija poznatih još od iPhonea može doživjeti u novoj virtualnoj realnosti.
U pet rubrika iznose se priče iz Volkswagenovog svijeta, kojom prilikom Volkswagen uvelike koristi digitalne mogućnosti iPada. Tako korisnik zahvaljujući ponuđenim pregledima u 360 stupnjeva stječe realističan dojam tehničkih značajki Volkswagen Touarega, primjerice u „area view“ režimu rada.
DAS. će se krajem lipnja pojaviti i u internetskoj verziji. Sadržaji će se tada moći integrirati i u socijalne mreže kao primjerice u Facebook.
Prethodni članci: arti-201006070864006 arti-201006010293006 arti-201005130232006 arti-201005110217006