Vojska neplaćenih blogera tuži Huffington Post

Vojska neplaćenih blogera koji su pomogli da Huffingtin Post postane online medijsko carstvo koje je AOL nedavno kupio za 315 milijuna dolara, sada tuže ovu web stranicu i zahtjevaju odštetu.

13.4.2011.
14:02
VOYO logo

Vlasnica i osnivačica Huff Posta Arianna Huffington prikazana je na sudu kao "vlasnica robova na plantaži blogera", a ti "robovi", njih oko 9.000 neplaćenih blogera, sada potražuju više od 105 milijuna dolara odštete.

Slučaj je opisao bloger Jonathan Tasini koji tvrdi da je tisućama autora i drugih koji su doprinijeli strelovitom usponu Huffington Posta oduzeto pravo na pravednu kompenzaciju u ime vrijednosti koju su stvorili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za Huff Post veliki AOL je izdvojio 315 milijuna dolara i Tasini kaže da volonteri imaju pravo na dio tog iznosa.

Ako blogeri pobijede, ovaj slučaj mogao bi postati važan presedan i donijeti novi standard u pravima tzv. freelancera na mreži svih mreža. Štoviše, ispada da je Huffington Post odlučio opljačkati sve ove blogere i isključiti ih iz pravedne podjele profita koji je dobiven njihovim zajedničkim nastojanjima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glasnogovornik Haffington Posta Mario Ruiz, odbio je ove optužbe kao "potpuno neutemeljene". Logika kojom se brani Huff Post je ta da su blogeri dobili mogućnost da se njihov rad vidi i da bude dostupan širokom broju ljudi tako da mogu na taj način promovirati svoja mišljenja, ideje i svoje poglede na svijet. Naime, oni mogu svoje postove objavljivati i na drugim mjestima na internetu, uključujući svoje vlastite blogove.

Međutim, posao nisu odrađivali samo blogeri. Huff Post je također imao razgranati novinarski biznis sa stotinama plaćenih urednika, autora i reportera, kaže Ruiz.

Tasini i njegovi odvjetnici na sud idu s dva pravna zahtjeva. Prvi se odnosi na "nepravedno bogaćenje" pod federalnim zakonom, a drugi na "obmanjivačke poslovne prakse".

Argument o "nepravednom bogaćenju" temelji se na činjenici da je Arianna Huffington izgradila svoj medijski biznis i zaradila desetke milijuna dolara ne leđima tuđeg neplaćenog rada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što mislite o ovom slučaju? Treba li Huffington Post dio dobiti koju je ostvario prodajom AOL-u za 315 milijuna dolara podijeliti s blogerima koji su mu pomogli da postane to što jest?

Prethodni članci: arti-201102070018006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo