Tvrtka za istraživanje tržišta MyType provela je ispitivanje u kojem je sudjelovalo 20,000 ljudi u periodu od ožujka do svibnja. Zaključeno je kako su vlasnici iPada vrlo često bogati, sofisticirani, visoko obrazovani i iznimno zainteresirani za posao i financije, dok su postigli vrlo niske rezultate po pitanjima altruizma i dobrote. Drugim riječima, korisnici iPada su uglavnom sebična elita.
Šest je puta vjerojatnije da budu "bogati, dobro obrazovani, gladni moći, nadobudni, sofisticirani i neljubazni tridesetogodišnjaci do pedesetgodišnjaci", rekao je Tim Koelkebeck iz MyTypea.
S druge strane, 96 posto kritičara iPada ga uopće ne posjeduju. U ovoj grupi nalaze se "mladi ljudi koji s visoka gledaju na konformnost i zainteresirani su za igre, računala, elektroniku, znanost i internet", nastavlja Koelkebeck.
Netko bi očekivao da ljudi s takvim interesima vole uređaje koji im omogućuju igranje igara i surfanje, no geekovi su snobovski nastrojeni prema Appleovim uređajima.
Zašto iPad privlači egoistične radoholičare koji cijene moć? MyType nagađa da je jedan od razloga visoka cijena uređaja, pa posjedovanjem iPada drugima demonstriraju svoj uspjeh. Osim toga, ako su ovisni o poslu, na ovaj način će ga lakše ponijeti u krevet i na putovanje.
Pljuvanje po iPadu je pak način da nezavisni geekovi zauzmu stav i odmaknu se od mainstreama.
Prethodni članci: arti-201007270187006 arti-201007230418006 arti-201007130266006 arti-201007010245006