Pet dana poslije, članovi obitelji Makovac, Šiljeg i Turković iz Savudrije i Umaga, sudionici pomorske havarije talijanskog broda Costa Concordia na hridi otočića Gigliola u Tirenskom moru, hvataju ritam svakodnevice.
"Činjenica da smo se zatekli u kritičnoj situaciji bez pojasa za spašavanje, nakon svega proživljenog i borbe za život, posebno je teška našoj djeci. Pomalo vraćanje u svakodnevicu obilježeno im je i kupnjom novih mobitela, koji su potonuli s brodom, i ‘dobivanjem’ starih brojeva", kaže Loreta Šiljeg za iPress, koja je na kruzeru bila sa suprugom, kćerkom i sinom.
Prema informacijama do kojih je došla na portalu kompanije pod čijom zastavom je plovio kruzer Costa Concordia, zahtjev za odštetu, kao i drugi putnici, obitelj Šiljeg treba dostaviti u roku od 10 dana, što je, nevjerojatan rok.
Utrka s vremenom
Brodolomci, obitelji iz Savudrije i Umaga, imaju problema i s postupkom ishođenja novih osobnih dokumenata. Uz financijske troškove, koji su neminovni u tom postupku, faktor vremena mogao bi biti presudan. Ukoliko budu morali ići u Trst osobno predati odštetni zahtjev, ne znaju kako će to izvesti bez dokumenata.
Diego Makovac, koji je sa svojom obitelji bio na brodu Costa Concordia, kaže da premija osiguranja za svakog putnika na brodu doseže iznos od 20.000 eura za nestalu robu. Može li se pridodati odštetni zahtjev i za druge pretrpljene štete i strah te vraćanje uplaćenog iznosa za krstarenje o čemu pišu talijanski mediji, znat će odvjetnici.
specijal-201012070191004-Havarija talijanskog kruzera