Cilj je jasan / Zdravstveni turizam u Hrvatskoj može riješiti problem financijske nestabilnosti, evo koji su nam aduti

Hrvatski liječnici iz dana u dan dokazuju svoju stručnost - a to je veliki dio koji je potreban za zdravstveni turizam koji može biti tvornica novca

19.11.2016.
19:01
VOYO logo

Mirjana Andres-Rogovićredovito dolazi u crikveničku Thallasoterapiju. Zdravlje je, kaže, na prvom mjestu.

"Pa Crikvenica je i razvila se u turističko mjesto zahvaljujući prvenstveno zdravstvenom turizmu", kaže nam Mirjana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Thallasoterapija radi stotinu godina, ima 150 radnika i godišnje 20 tisuća pacijenata. Neki dođu na trošak HZZO-a, neki privatno, često iz zapadnoeuropskih zemalja.

"Cijene i smještaja i medicinskih usluga, mi smo niži negdje za 30 do 50 posto", prepričava Damir Lončarić, ravnatelj Thalassotherapia Crikvenica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Fokusira li se država na razvoj zdravstvenog turizma može riješiti problem pred i podsezone, ali i financijsku stabilnost zdravstvenih ustanova. Akcijski plan postoji. Zasad prednjači Kvarner iako ga godišnje ciljano zbog zdravlja posjeti tek 55 tisuća turista, od čega većina zbog stomatologa. Cilj je jasan.

"Da u trenutku kada netko kaže Kvarner i u Hrvatskoj i u inozemstvu kaže OK, to je destinacija zdravlja, tamo idem da bi mi bilo bolje. Brojke? Mislim da nam je nebo granica", tvrdi Alfred Franković, menadžer Klastera zdravstvenog turizma Kvarnera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To je najbrže rastuća grana turizma s stopom od 15 do 20 posto godišnje. Trenutno Hrvatskoj donosi zaradu od 450 milijuna eura, a potencijal je najmanje milijarda. Aduti su nam odličan medicinski i turistički kadar te niže cijene usluga. O njima su svjetski stručnjaci razgovarali na crikveničkom kongresu.

"Imate potencijal, ali morate udružiti snage, a ne nastupati individualno. Stomatolozi, rehabilitacijski centri, bolnice, wellnesi, hoteli, restorani, svi se moraju udružiti", kazala je direktorica tvrtke za certificiranje zdravstvenih ustanova u Njemačkoj, Claudia Mika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Morate imati strategiju brendiranja i plan djelovanja", bio je kratak Ilan Geva, stručnjak za brendiranje.

Plan ima doktorica Brozičević koja je sa svojim termama u Selcu prije gotovo tri desetljeća udarila temelje hrvatskog zdravstvenog turizma. Uz sve domaće sportaše kroz njene su ruke prošli pacijenti iz 86 zemalja svijeta:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ja volim reći, samo je jedna formula, a to je da je klijent, pacijent, turista- kralj! Da ga čuvamo i gledamo kao kapljicu na dlanu i da je ta usluga koju pružamo na nivou medicinske usluge, ugostiteljske usluge i hotelijerske usluge, na nivou prodavača suvenira, iznad očekivanog."

Zdrav život je u trendu više no ikada, pa se očekuje da će zdravstveni turizam biti jedan od glavnih motiva putovanja u budućnosti. Hrvatska sve predispozicije za ogromnu zaradu ima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo