Ministra rada Marka Pavića proziva se da javnim novcem financira reklamne spotove, kojima obmanjuje javnost, a on tvrdi da se radi o informativnoj kampanji, koja nije protureferendumska: ''Htio bih se svakako osvrnuti da je ona kontinuirana i da ona prati mirovinsku reformu i da obavještava i osvještava građane o različitim aspektima mirovinske reforme. Ona nije protureferendumska kampanja, to je informativna kampanja''.
Tvrdi da je 45 milijardi kuna dodatnog troška izračun stručnog tima. Spot su izradili sami za 18.000 kuna plus PDV, konačne troškove objavit će po završetku kampanje, no sindikati prozivaju Vladu da skupim reklamama koje su plaćene javnim novcem plaši i obmanjuje građane.
''Sve ovo gdje se gleda plašiti narod s jedne strane i tim ogromnim dugom od 45 milijardi ili s druge strane da će mirovine morati padati između pet i sedam posto je ništa drugo nego jeftino politikanstvo'', upozorava Krešimir Sever, predsjednik Nezavisnih hrvatskih sindikata.
Da je riječ o protureferendumskoj kampanji, misle i u MOST-u i traže da Ustavni sud upozori Vladu da prekine s takvom praksom jer je protivna europskim preporukama. Naime, kao što kaže Mostov saborski zastupnik Robert Podolnjak: ''Jer ukoliko građanske inicijative ne mogu svoju referendumsku aktivnost financirati od strane državnih tijela, onda ni sama državna tijela ne mogu ta sredstva koristiti za protureferendumsku kampanju.''
Ustavni sud, doznajemo, od Vlade će zatražiti očitovanje ako im se oni ili sindikati obrate. Dok sindikati tek trebaju donijeti odluku kome se obratiti, ministri kolegu podržavaju pa tako ministar uprave Lovro Kuščević kaže: ''Ne bih ja to rekao da se zastraši građane već upravo je dužnost Vlade pa tako i ministra Pavića da objasni našim sugrađanima što znači opcija a, što plan b. Podržavam ministra Pavića''.
Potpisi se prikupljanju do 11. svibnja, a potrebno ih je nešto više od 373.000 za referendum.