"Izađite! Možete slobodno izaći, da znate neće bus ić. Ja sve imam kaj trebam imati. Nemate brnjice, nemate torbe" - tako je vozač na ZET-ovoj liniji 116 zbog malog psa kojeg je putnica imala u naručju zadržao na stanici nekoliko desetaka putnika.
Prema ZET-ovom pravilniku njihov zaposlenik je u pravu. Psi u autobus mogu samo u transportnim kutijama ili s brnjicom. No, zbog vozačeve upornosti, nanesena je šteta ostalim putnicima.
Prometni radnici nerijetko su zbog različitih oblika tolerancije i primarno dobronamjernih odluka, koje su zapravo u suprotnosti s pravilima, imali ozbiljnih profesionalnih komplikacija. Radi se samo o jednom u nizu slučajeva u kojima ZET-ovi vozači pokazuju netrpeljivost prema putnicima. Liniju 268 na relaciji Velika Gorica - Zagreb zovu linijom iz pakla.
Incidenti su tu česti, a u poslijenjem vozač je htio izbaciti iz autobusa majku s djetetom jer nije imala novca za kartu. Ženi su drugi putnici platili kartu, a to su napravili u sličnoj situaciji, na istoj autobusnoj liniji u siječnju kada je vozač htio izbaciti uplakanog dječaka.
Ipak, ima i pozitivnih primjera. "Nikakvih neugodnih situacija, niti imam bilo kakav prigovor. Ljudi rade svoj posao i to je to", tvrdi gospođa Ljiljana iz Velike Gorice, a s njom se slaže i njena sugrađanka Magdalena koja kaže kako su ZET-ovci čak i pristojni. Vozači su najčešće prvi na udaru nezadovoljnih građana. No, tolerancijom s obje strane mogle bi se izbjeći mnoge neugodne situacije.