i što sad? /

Zbog jednog penzionera otkrili da Čistoća ne izdaje valjane račune?

Image
Foto: S. Midžor/R.Anić/Pixsell

Zagrepčanin je poslao reklamaciju na način kako se obračunava račun za odvoz otpada, a Povjerenstvo za reklamacije Zagrebačkog holdinga to je i prihvatilo. Otvara li se time Pandorina kutija?

26.11.2022.
13:46
S. Midžor/R.Anić/Pixsell
VOYO logo

Čistoća ne izdaje valjane račune za odvoz otpada jer ne vodi evidenciju na način propisan Zakonom o gospodarenju otpadom.

Ovako otprilike glasi odluka koju je jučer donijelo Povjerenstvo za reklamacije Zagrebačkog holdinga koju je Večernji list dobio na uvid. Naime, umirovljenik Ivan Majcan žalio se Povjerenstvu kako računi koje dobiva za odvoz miješanog komunalnog otpada otkako je 1. listopada uveden novi model nisu u skladu s onim što je propisano člankom 20. spomenutog zakona u kojem piše da se cijena odvoza izračunava formulom fiksni plus varijabilni dio (volumen puta broj odvoza), a korisnik se tužio da na njegovu računu nije naznačena evidencija volumena, odnosno broj vrećica koje je koristio, ni broj pražnjenja spremnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Vaša reklamacija je opravdana", piše u odgovoru Povjerenstva koje je naložilo Čistoći da korisniku ispostavi račune sukladno evidenciji odvoza za sporno razdoblje.

"Žalili smo se na račun, a Povjerenstvo je odlučilo u našu korist. Kada sam dobio odluku, i mene je šokiralo da je Holding sam sebi priznao da novi model odvoza nije u skladu sa zakonom. Na računu mora biti evidencija pražnjenja i volumen, što je nemoguće dostaviti jer sustav odvoza loše funkcionira već nekoliko mjeseci", objasnio je bivši zaposlenik Čistoće Trpimir Majcan, čiji je otac podnio prigovor.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A to, dodaje, mogu učiniti i svi drugi Zagrepčani.

Ovakva je odluka Povjerenstva posve očekivana, smatra Josip Pavlović, predsjednik udruge Ekologija grada, koja je prije oko dva mjeseca zbog novog modela prikupljanja otpada u Zagrebu Visokom upravnom sudu podnijela prijedlog za pokretanje postupka ocjene zakonitosti.

Iz Grada odgovaraju da odgovor Povjerenstva za reklamacije nema nikakve veze s novim modelom odvoza otpada, već se radi o uobičajenoj reklamaciji potrošača vezano uz pružanje usluga Podružnice Čistoća koja posluje u skladu sa zakonom.

"Radi se o reklamaciji vezanoj uz redovitost odvoženja otpada korisniku usluga. Sukladno tome, dan je standardizirani odgovor potrošaču, prema ustaljenoj praksi postupanja Povjerenstva. Uloga Povjerenstva je da tumači isključivo je li postupanje Zagrebačkog holdinga u skladu s propisanom kvalitetom usluge i točnošću obračuna", pojašnjavaju iz Grada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo