Da Zagreb postaje turistička super destinacija, potvrđuje i sljedeća priča. Moćni američki hotelski lanac Hilton svoj je prvi hotel branda Canopy otvorio prvo upravo u Zagrebu, a tek onda slijede London, Pariz i Madrid. Posebnost hotela, koji će Zagrebu pred Advent donijeti još 151 dodatnu sobu, je i u tome što je dizajniran isključivo s prepoznatljivim povijesnim i kulturnim motivima Zagreba i Hrvatske.
Unutrašnjost poput galerije ili muzeja. Hrvatski detalji dominiraju. Ovaj hotel priča priču grada, države i susjedstva u kojem je otvoren.
"Ovaj hotel doista priča priču o Zagrebu i Hrvatskoj. Preko likova raznih izumitelja ili umjetnika. Ili preko čokolade i preko tvornica. Sve ovo priča neku priču o susjedstvu u kojemu se hotel nalazi", Gary Steffen, izvršni direktor Canopy by Hilton Branda.
Investicija je teška 8 milijuna eura.
Malo smo zavirili u najveći i najskuplji apartman ovog hotela i ono što je zanimljivo je recimo uzglavlje kreveta s motivom hrvatske šahovnice pa onda tepih s uzorkom samoborske nošnje, a tu su gostima ostavljene i knjige, primjerice Zlatarevo zlato na engleskom. Kupaonica je napravljena s klasičnim crno-bijelim pločicama. Ova soba košta 300 eura.
I za namještaj su anagažirani domaći dizajneri.
"Ovaj hotel i Zagreb stvaraju jedan poseban imidž Hrvatske koji je prepoznatljiv dakle vidjeli smo što sve može Advent i sve skupa", rekao je Gary Capelli, ministar turizma.
Novi hotel ima još jedan zanimljiv detalj. A to je transfer lounge. Tu mogu doći gosti koji su došli prerano za prijavu u svoju sobu. Oni ovdje mogu ostaviti ili zaključati svoje stvari. Mogu se ovdje i osvježiti, a boravak u transfer loungeu je basplatan.
Zagreb se s ovim ulaganjem samo učvršćuje na karti vodećih euro turističkih destinacija.