U zadnja tri mjeseca Skupština je zasjedala samo jednom, što znači da se Grad počeo voditi iza zatvorenih vrata. Važne gradske odluke doznaju se iz medija umjesto da se rasprave na predstavničkom tijelu, istaknuo je Bernardić na konferenciji za novinare.
Zadatak Gradske skupštine je kontrola izvršne vlasti i raspolaganja gradskim novcem, pa ako nema Skupštine, nema ni kontrole nad trošenjem novca Zagrepčana.
Postoje li skrivene namjere?
"Postoje li možda neke skrivene namjere zašto se ne želi raspravljati o dragocjenom prostoru na Sveticama, stanju u Zagrebačkom holdingu, zašto skoro više od sedam mjeseci nema tematske sjednice o rješavanju pitanja otpada u Zagrebu, zašto se ne želi razgovarati o nabavci vozila, zašto se ne želi razgovarati o parkiranju", upitao je Bernardić.
Predsjednik Kluba gradskih zastupnika SDP-a Zvane Brumnić ustvrdio je kako je gradonačelnik Milan Bandić najavio da sjednice neće biti dok se ne dogovori da sve točke moraju proći. Stoga očekuje da će vladajući na iduću sjednicu Skupštine poslati 80 točaka, kako se niti o jednoj ne bi stiglo raspravljati.
Bernardić se osvrnuo i na najavu uvođenja naplate parkinga u cijelom Zagrebu ocjenivši da je to još jedna ishitrena odluka.
Neka gradske vlasti pogledaju Srednjake, Vrbane, Travno ili Donju Dubravu, sve su to mjesta gdje građani nemaju dovoljno parkirnih mjesta. Znači li naplata parkiranja da će se izgraditi i napraviti 15.000 potrebnih parkirnih mjesta, pita Bernardić.
Isključivo žele uzeti novac
"U pitanju je isključivo uzimanje novca iz džepova stanara jer je već danas treća zona neisplativa. Oni koji ne žive u centru grada plaćat će svoju stanarsku kartu i na taj način krpati gradski proračun", istaknuo je Bernardić i ustvrdio kako je to de facto novi porez na motorna vozila.
Porez na motorna vozila je prihod koji ubire jedinica lokalne samouprave, a grad Zagreb u prosjeku od građana dobije 300 kuna godišnje. No, sada će, uvođenjem parkinga u cijelom gradu, građani plaćati dva poreza na motorna vozila.
Bernardić dodaje da će u tom slučaju i shopping centri moći uvesti naplatu parkinga, ako taj parking bude povoljniji od onoga u neposrednom susjedstvu. To bi moglo otvoriti put u privatizaciju parkinga, upozorio je.