Zagrebačka banka poslala je novo upozorenje za svoje klijente. 'Nikako ne slijedite uputstva u lažnoj e-mail poruci', poručuju. Riječ je, naime, o phishing porukama u kojima se napadač lažno predstavlja kao Zagrebačka banka i za cilj ima prijevaru klijenata.
"Lažni pošiljatelj putem maila primatelje poruka pokušava navesti da otvore poveznicu i unesu svoje kartične podatke (broj kartice, rok valjanosti, CVV/CVC), broj tokena te kodove koje generira token (OTP, MAC). Tako napadač pokušava stupiti u posjed podataka korisnika kojemu je poruka poslana i/ili zaraziti računalo zlonamjernim softverom", navode u objavi.
Upozorenje Zagrebačke banke
"Upozoravamo klijente da ne dijele kartične podatke, aktivacijske ključeve te broj tokena i njegove kodove putem poveznica dobivenih u e-mailu, SMS-u te na druge načine. Zagrebačka banka nikada, pa niti u tijeku procesa uvođenja eura, od klijenata ne traži brojeve i PIN-ove kartica te ostale povjerljive informacije", napisali su na svojim stranicama.
U slučaju sumnje na vjerodostojnost bilo koje poruke, maila ili poziva obratite se banci odmah radi provjere na broj telefona 01/3789 785 ili e-mail porukom na zaba@unicreditgroup.zaba.hr.