Zagrebački H&M prostire se na 1.500 četvornih metara prizemlja te dva kata. Većina kvadrata, naravno, odlazi na ženski dio. Dječje kolekcije nema, ona će biti u ponudi u Arena Centru, gdje se drugi dućan otvara za tjedan dana.
Zagreb su u švedskoj tvrtki, čini se, dobro proučili.
"Zagrepčanke se odlično oblače, imaju svoj jedinstven i poseban stil. Istraživali smo hrvatsko tržište nekoliko puta jer za nas je bitno da imamo dobre mušterije i dobru lokaciju. I sad smo napokon našli dobro mjesto. Znatiželjna sam kako će to u četvrtak izgledati i nadam se da će doći bar nekoliko stotina ljudi", poručuje Claudia Oszwald, country manager za Sloveniju, Austriju i Hrvatsku.
Oszwald ne mora priželjkivati stotine jer su Hrvatice znane ljubiteljice ove marke. No, hodočašćima u Austriju i Sloveniju zasigurno je odzvonilo.
Za svaki slučaj, menadžment se pobrinuo i najavio da prvih 300 kupaca na otvorenju dariva vaučerom u vrijednosti stotinu kuna.
Kreće ekspanzija
Otvorenjem u četvrtak, naime, kreće ekspanzija ovog brenda, koji će najesen otvoriti dućan u zagrebačkom City Centru One te drugi u Splitu. To, naravno, znači i otvaranje novih radnih mjesta. Jer u H&M-u na Cvjetnom trgu primjerice zaposleno je 50 ljudi, a isti broj radit će u Arena Centru na Laništu. Za sam posao prijavilo se oko 4.500 ljudi.
Vezani članci:
arti-201103160484006 arti-201103240612006