Vlak koji je jučer krenuo iz Zagreba za Split na odredište je stigao čak 130 minuta kasnije nego što je bilo planirano.
"Vlak je krenuo na vrijeme iz Zagreba, a u Karlovcu je strojovođa proglasio 'defekt' vlaka jer je pola vlaka grijalo, a pola hladilo. Stajali smo tu po najvećoj vrućini do dolaska novog vlaka iz Zagreba. Uz sve lagane vožnje i prijelaze, u Split smo došli oko 23.45, odnosno kasnili 130 minuta" ispričao je putnik za 24sata.
Prema HŽ-ovom voznom redu, isti je trebao, krenuvši u 15.20 iz Zagreba, u Split stići još u 21.30.
"Ma to je užas. Svaki put kašnjenja, čekanja, presjedanja. Ne znate hoće li voziti autobus umjesto vlaka, pa ne možeš ni autobus u svako doba dana dobiti. Novi vlak u Karlovcu čekali smo preko sat i nešto, a znate i sami kakve su vrućine ovih dana. Nismo bili zadovoljni, imali smo milijun pitanja kako i zašto", rekoa j eputnik koji je dodao da srećom nije nigdje zakasnio, ali da inače zna putovati vlakom na posao.
Na kraju je rekao da nema volje čak niti tražiti povrat novca.
"Cirkus! To je naša realnost, nema tu neke budućnosti po meni. Neću se žaliti, to je isto komplicirano. Treba četiri papira ispuniti a novac sjedne za negdje mjesec dana. Već sam to jednom radio, ovaj put neću", zaključio je ljutiti čitatelj z 24 sata.
Putnicima pravo na naknadu
Iz HŽ-a su za spomenuti portal odgovorili na upit o kašnjenju:
"Ispričavamo se putnicima zbog jučerašnjeg kašnjenja vlaka 523.
Sukladno Uredbi EZ br. 1371/2007 o pravima i obvezama putnika u željezničkom prometu, putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje u sljedećim slučajevima:
- za kašnjenje od 60 do 119 minuta naknada se isplaćuje u visini od 25 % cijene karte
- za kašnjenja dulja od 120 minuta naknada se isplaćuje u visini od 50 % cijene karte", napisali su.